Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 11
    Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2004
    Svar
    142

Standard STENG DENNE! POSTET I EN ANNEN KATEGORI ISTEDENFOR!

Ja, vi har laget en parodi på Pacific Blue som heter noe så originalt som "Pacific Oslo". Vi latterligjør de uoriginale handlingene, sykkelpolitiene som sykler i 1. gir, formel 1-lyder når de passerer kamera o.l.

Så, bare for å legge til, det blåste som et lite helvete den dagen, så det er derfor lyden er noe "begredelig", men det for så være.

Direkte link

Selve siden

OK, vi er relativt uerfarne, skal gå over på mer avanserte redigeringsprogrammer etter hvert. Uansett, denne filmen fortjener på ingen måte ros, vil bare høre hva folk sier. Vi VIL bli bedre, så det er flott med kritikk, men tar gjerne imot det positive også.

Mvh. Piece Of Junk Productions

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: Pacific Oslo (parodi på Pacific Blue)

Jeg skal ikke si noe negativ denne gangen, hehe, for det er faktisk noe bra effekt der - som der dere tar bilde av dophandling

Og noen av kameravinklene dere brukte mens dere syklet, var bra.

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2004
    Svar
    122

Syntes denne var ganske morsom jeg, hehe.

Spoilere her, slutt og les de som ikke har sett filmen :-)

De to hodene som stakk frem bak veggen var artig filmet. Og det faktum at typen de jakta på løp baklengs også når han rømte, var den beste detaljen av de alle, meget bra, hehe.

Sekvensen hvor sykkelpolitiet hopper av syklene og fanger typen de jakter på, er også ok gjennomført, hadde dere klippet litt annerledes, fått litt bedre sammenheng, og jobbet litt bedre med det grafiske, hadde også denne blitt ganske bra. Men som du selv skriver, dere er da relativt uerfarne foreløpig.

Jeg sier: Ikke verst, stå på!

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

ikke så værst, men den zoom'en ble litt "hard" noen ganger,
    foresten så burde dere skaffe dere ett domene-navn til siden deres
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

får ikke lastet den ned =( må vente til i morgen virker det som, dere har brukt opp streamen for dagen.

men en ting jeg lurte veldig mye på er hvilken font dere bruker i logoen deres som er øverst til venstre på siden..
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2004
    Svar
    142

Takker for all respons.

Jeg har på følelsen av at folk har mer negativt på hjerte, men ikke tør si det, siden vi skrev at vi er "relativt" ferske.

Vel, må si at det er hyggelig å få slik respons, men det er masse vi kan jobbe med, det vet vi. Men jeg vil gjerne høre fra dere proffer, for ja, jeg anser dere som proffer, hvordan vi kan bli bedre.

Skal også legge til at jeg hadde nylig konfirmasjon, og fikk derfor et nytt kamera, JVC GR-DV4000 og en mikrofon som passer. Så, vi regner med både bedre kvalitet og lyd på filmene våre fremover.

Men, igjen, tusen takk for respons, og kan innrømme at jeg, Carsten (i filmen), skrev manuset. Hele plottet er jo hvordan skurkene ALLTID kommer seg unna i Pacific Blue. Uansett om det er en mann med treben, eller en mann som kryper, kommer han seg alltid unna. Derfor skrev jeg ned en idé, selv om jeg var nokså overtrøtt, om at en person som løp baklengs skulle komme seg unna.

Jaja, igjen, takker for respons så langt, men lurer på om det er noe dere ville foreslått angående redigeringen.

Hard zoom er noe vi har sluttet med, her og nå.

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Dersom du ikke har kamera-stativ, er det lurt å kjøpe

Elkjøp selger en modell for ca 300 kr (som jeg kjøpte idag, ganske bra til billige prisen å være)

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2004
    Svar
    142

Har stativ, men vi var veldig lite flinke til å bruke det i denne filmen.

Skal bruke det i fremtiden.

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2004
    Svar
    142

Vi brukte for øvrig moped i noen av scenene for at kameraet skulle følge etter. Et "tips" jeg kan anbefale dere.

Skal også bare si at linkene er fikset. :P

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

syns den var kul jeg, likte mye av det jeg så.
    potensiale i hjernen bak alle filmene deres, det er ihvertfall sikkert.

men lurer fortsatt på hvilken font type dere bruker i piece of junk skriften deres...
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •