Viser resultater 1 til 5 av 5
    Ensign
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Trysil
    Svar
    25

Standard Teaser - "Salvation 2: Revenge of AntiChrist!"

http://www.violenceproductions.com/S...dows_media.wmv

Legger her ut en link til en teaser jeg akkurat har satt sammen, basert på en del av det vi har filmet til vår nyeste produksjon, "Salvation 2".

Vi i Violence Productions regner med at filmen blir klar iløpet av november mnd. (forhåpentligvis). Antatt spilletid på det ferdige "verket" vil vel bli ca. 20 minutter, muligens mer...

Vi har vært heldige og fått tak i noen meget dyktige skuespillere nå, så dette blir bra tror jeg!

Forøvrig har vi en demo-DVD ute (med 4 av de gamle filmene våre fra 90-tallet), men det har jeg skrevet litt om i en annen post. All informasjon, både om Salvation 2 og DVD`en finnes på nettsida vår: www.violenceproductions.com

Kom gjerne med tilbakemeldinger om hva dere synes om teaseren...

Med hilsen
    Lars-Erik Lie
    Violence Productions

Ensign
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Trysil
    Svar
    25

Teaseren er forresten på ca. 12 MB og er i veldig god kvalitet. Spilletid: 1 min. Anamorfisk widescreen. Format: Windows Media.

Ensign
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Trysil
    Svar
    25

Ingen som har noen kommentarer eller bemerkninger vedr. teaseren?

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Feb 2005
    Sted
    Klepp, Rogaland
    Svar
    1,298

Tok jo en evighet å laste ned. Bruk edit knappen neste gang.

Ellers var den første scenen bra, likte bildekvaliteten svært godt. Virket dog som den tapte seg veldig på utescenene. Teaseren var helt grei den, savnet litt mer fengende lyddesign og surrealistisk grafikk (som i min mening en slik film trenger). Kutt fontene, en ganske normal hvit tekst på svart bakgrunn (ikke for stor!) funker best i mine øyne. Fargekorrigeringen var også litt flat til tider.

Ikke at jeg fikk vann i munnen, men denne filmen ser jeg frem til. Stå på!

edit: Hvilket kamera? ekte 16:9?
    size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
    Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
    Indiesnap Matte Box
    Pass dykk for ord delings feil! [/size]

Ensign
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Trysil
    Svar
    25

Takker for tilbakemelding!

Jo, tok kanskje litt tid å laste ned.. men sitter man på en brukbar bredbånd-linje går det ganske fort allikevel.

Forøvrig skal det nevnes at de antatt heftigste scenene ikke er skutt enda, derfor er teaseren mest fokusert på stemning og atmosfære fremfor action.

Hva mener du med at fargekorrigeringen var litt flat til tider? Hvilke scener tenker du på? Når det gjelder den "gamle" dama, så er det meningen at det skal være litt blasse farger, for å gjøre henne enda litt mer "gammel og grå".. På den "skumle" mannen i filmen så har jeg kjørt opp kontrasten en del, og senket saturation en del, mens "predikanten" har fått beholde fargene, og til og med fått dem litt forsteket. Tanken er at hver av figurene skal ha "sine" fargetoner og stil.

Kunne, som du sier, ha valgt et lyddesign med mer fart over, men det blir litt rart, så lenge vi ikke har filmet "action-scenene" enda. Kjører dermed med mer stemningsmusikk da det passer bedre til de forholdsvis "rolige" sekvensene vi har filmet så langt.

Og du skriver at det virket som om bildekvaliteten tapte seg på utescenene? I hvilke utescener da? Når det gjelder utescena med han som går fra kameraet mens frakken svinger i vinden, så er det bildet gjort både mørkere, med mer kontrast og mindre saturation, får dermed å få en litt "dystrere" stemning over bildene. Kvaliteten på originalopptakene skal være god, også de som er utendørs (selv om lysforholdene dog ikke blir like kontrollerte ute som inne).

Filmen blir forøvrig tatt opp med et Sony PDX10 kamera, og det er ekte anamorfisk 16:9 ja.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •