Det var voldsomt til blanding av norsk og engelsk, æsj, pretensiøst. Dette så ut som en tidlig nittitalls norsk film. Både som trailer og som alt annet. Jeg har lite fint å si om dette, så jeg holder det for meg selv.
Det var voldsomt til blanding av norsk og engelsk, æsj, pretensiøst. Dette så ut som en tidlig nittitalls norsk film. Både som trailer og som alt annet. Jeg har lite fint å si om dette, så jeg holder det for meg selv.
Enig med Kyrre!
Hvorfor kaller dere universalfilms?
Oppløsningen på filmen var helt forferdelig.
Introen var utrolig kjedelig og lang.
Fortelleren kunne fortalt mer om selve filmen, ikke om den virkelige historien.
Rulleteksten på slutten var unødvendig...
ww.ustedalen.com
Her var det ikke særlig mye å skryte av nei.
et pluss for den halvnakne dama som gikk litt rart..![]()
ultimedia Addict - www.kimandresen.com
Greit, litt vel herming etter "De dødes tjern" men jaja.
Tror det hadde blitt mer creepy om dere ikke hadde vist så mye av hu "døde" jenta. For da blir det ganske så creepy når vi først ser a. Hvis du skjønner hva jeg mener.
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Dette er nogle av det værste piss jeg har sett på denne website.
naps er godt
Beklager å si det, men du minner meg om Ronny som gikk i klassen min før, var nær ved å rive hodet av han på onsdag. Nå er vi alle bare idiotiske, denne traileren er kanskje ikke noe mesterverk, men faen ikke det værste som finnes på dette forumet!
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
oki, einig med jasonX det der var litt vell herming av "di dødes tjern", etter det eg fekk med meg var det nesten om ikkje heilt det same plotet.
Ich bin... was? ....... Ich habe keine anung
for å starte med det positive, bra sminke på hu "døde" dama, den synes jeg ikke var så værst, hun kunne faktisk vært skummel.. åsså var det ei pen dame der:P
men filmatisk, synes ikke det var no særlig bra, nå har ikke jeg sett "de dødes tjern" så kan ikke si noe særlig om herming..
men å bare drive å rakke ned på filmen uten å si noe om hva som kunne gjort filmen bedre blir bare idiotisk å barnslig .. alle starter en plass.
Dere har jo et utgangspunkt. F.eks, prøv å gjør det litt enklere, den universal films greia var litt unødig, som ustedalen sa, litt for kjedelig å lang, prøv å gjør den litt enklere om dere ikke har drevet så mye med slike introer, rulletekst som han også sa ikke nødvendig i en trailer.
Musikken i starten var litt voldsom også, tone ned litt, kanskje bruke litt roligere (men fortsatt skummel) musikk. å kanskje ikke så voldsomme farger i skrift-typene.
dette er tross alt et amatørfilmforum ..
lykke til vidre![]()
hey're coming to get you barbra...
Bokmerker