Det var en veldig fin og oversiktlig side må jeg si. Jeg har ikke noe å klage på der..![]()
Hej.
Se min nya hemsida www.tonyjohansson.net
och ge mej tillbakamelling om vad ni tycker.
![]()
Det var en veldig fin og oversiktlig side må jeg si. Jeg har ikke noe å klage på der..![]()
jepp. behagelig side. nice look, fete farger. oversiktlig og grei. lizzzm!!!
men hei, hva vet jeg!
Veldig, veldig pen og oversiktelig hjemmeside! 8)
enkel, oversiktlig, fin. akkurat sånn jeg vil ha det.
2 tommler opp![]()
etter run through the jungle
Lekker side, enkel og tydelig i form, oversiktelig. 8)
art
Ooohh, nice, den siden var deilig å se på rett og slett. Likte spesielt de bildene som var fra filmene, så ut som om du hadde fått til en skikkelig bra "film-look", som så mange andre på siden her streber etter![]()
Ja, det er jeg også enig i, men det er først og fremst bildekvaliteten og oppløsningen på kameraet hans som imponerer meg. Trolig fordi utstyret hans er et Canon XL1s 8)så ut som om du hadde fått til en skikkelig bra "film-look", som så mange andre på siden her streber etter
Forresten bj0rn, se filmen hans "Annderledes", han viser at svenskene virkelig kan lage film!
Det er først å fremst hva man forteller som er det viktigste.. Ikke hvordan filmen ser ut. Folk er så opptatt av å få "film-look". Det er ikke det som er det viktigste...
[quote="Kyrre"]På annerledes brukte vi DVC Pro kamera, och inte min XL1-s, men det er først og fremst bildekvaliteten og oppløsningen på kameraet hans som imponerer meg. Trolig fordi utstyret hans er et Canon XL1s 8)
Bara så ni vet![]()
Bokmerker