Det er jo ikke mye å gi feedback på når man ikke har laget designet selv?
Heisann folkens.
Jeg har nå laget en hjemmeside for mitt neste prosjekt. Dere kan jo ta en titt hvis dere har tid. Det hadde også vært fint om folk som bor i nærheten av Oslo-området og har lyst til å være med enten i crew eller som skuespiller sender en mail til kontakt-mailen.
Hjemmesiden er ikke rare greiene, men det funker til sitt behov.
http://visjon.moo.no/
Mvh. Stian Svendsen aka JasonX
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Det er jo ikke mye å gi feedback på når man ikke har laget designet selv?
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Jeg ber ikke om feedback. Postet den under reklame for nettopp å reklamere :wink:
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Hehe, regna med det, Jason :wink: Tilbakemeldinger på Freewebs-sider er vel ikke alltid like moro.
Men blir spennende og se om du klarer å gjennomføre filmen da. 6000 spenn, var det det det sto? :wink:
(Btw en utrolig god norsk setning den siste der: "Var det det det sto?". Er det noe rart at utlendinger kan blir forvirret av det norske språket?
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Dette så virkelig spennende ut!
Jeg lurer virkelig på hva de visjonene til Jonas kan være for no!?
SIden var kjempe fin!
Men jeg fant noen skrive feil:
Filmen hadde lå lenge under navnet "Galehus"
Første utkast av manus er nå klert
De setningen var litt rare!![]()
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
Var ikke manuset ferdig ennå? Jeg trodde du hadde holdt på med dette i lange tider.
e're all living in America
Opprinnelig postet av rovlah92
Takk for god kritikk.
Skal rette feilene. Takk for at du sa i fra![]()
Manuset er ikke helt klart ennå nei. Har holdt på med det ganske lenge ja. Men mye av tiden har gått med på andre ting enn manus.
Husk å send mail til kontakt mailen hvis dere vil være med på prosjektet.
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Heisann folkens. Jeg vekker liv i denne tråden igjen. Det som nå er problemet med denne prdosuksjonen er at jeg ikke lenger trenger 6000 for å gjennomføre filmen. Det trengs 12,000-20,000 nå. Jeg har søkt om litt penger fra frifond. Men vet dere om noen flere steder jeg kan søke om penger. Nevn alt dere kommer på![]()
Jeg får også 30 "Visjon" t-skjorter snart. Som jeg skal dele ut gratis for å spre reklame. Det er litt kult syns jegHehe jaja.
Det er bare det å få tak i penger da, så hvis dere kan nevne noen fond eller lignende hadde det vært kjempe flott folkens!![]()
Ha en fortsatt god kveld!![]()
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Solofondet? (Vet noen når de tar inn søknader igjen? sist jeg så var det bare 2005 søknader...)
Hvor kjøpte du T-skjortene? Pris?
Solofondet ja![]()
T-skjortene er trykt opp i Kina for 14Kr per stk, med trykk og det hele![]()
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Bokmerker