Kanskje du skulle hatt med "en rød strek", et fly, eller noe annet som viser litt tydeligere at en reiser fra Trondheim til Oslo?
Jeg og ei jente i klassen har fått et lite oppdrag som vi skal gjennomføre i morgen. Oppdraget går ut på å dokumentere en drømmedag som fire ungdomsskoleelever fra Orkanger har vunnet i konkurransen Hitcomet som Telenor står bak...
Denne tråden er opprettet for å fortelle om fremdriften av dette prosjektet (hvor alt, filming og redigering) skal foregå på en dag (i morgen, tirsdag).
Vi har allerede planlagt hva vi skal gjøre og gjort forarbeidet som var nødvendig for det vi har planlagt. Noe av det var en 3d animasjon av reisen fra Trondheim til Oslo. Som du kan se her:
http://www.ia-stud.hiof.no/~henrikso...erdig_kart.mov
Hva synes dere? Tråden vil bli oppdatert i dagene fremover...
Kanskje du skulle hatt med "en rød strek", et fly, eller noe annet som viser litt tydeligere at en reiser fra Trondheim til Oslo?
Ser bra ut det, men jeg er enig med Eivind87... en rød strek, eller noe hadde hvert greit :!:
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
Jepp... har tenkt tanken, blir nok muligens et fly der i løpet av kvelden... I'l let you know!
Og det ble et fly... Resultatet av det kan du se her.....
http://www.ia-stud.hiof.no/~henrikso...art_medfly.mov
MYE BEDRE :!:
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
Nå er vi ferdig med opptak og har begynt med redigering... Leveringsfrist ble litt utsatt for at resultatet skulle bli best mulig, så vi skal sitte og redigere i morgen også... Noen som har lyst til å se framegrabs?
ja!fyr på!
Ok... Her kommer noen helt vilkårlig...
Våkne folk vil kanskje se at formatet er bredere enn 16:9. Det er fordi vi ønsker å lage en sak med aspektet 2:35:1... Er litt gøy og prøve det. Oppnådd ved å croppe 16:9 bilde over og under...
Venter med å kommentere til jeg ser sluttproduktet jeg, Henke :wink:
Når får vi sett det?
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
Bokmerker