Ja, nå hadde du flaks. Denne laget jeg til en konsert for korpset jeg spiller i. Bare å starte 3D Studio Max og bytte ut teksten med det du ønsker det skal stå. Husk bare å krediter meg hvis du bruker den 8)
Custom 20th Century Fox
hei, nå har jeg akkurat skaffet musikken (eller fanfaren om du vil) til 20th century fox med hjelp fra kyrre, så nå lurte jeg på om noen vil lage en sånn logo som er helt lik den originale bare at der det står "20th" kan det stå "OS" og under kan det stå "odegaard studio" (for mer info se POJP'introen. all hjelp tas i mot med stor takk fra meg og oss i odegaard studio![]()
-Remi
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Ja, nå hadde du flaks. Denne laget jeg til en konsert for korpset jeg spiller i. Bare å starte 3D Studio Max og bytte ut teksten med det du ønsker det skal stå. Husk bare å krediter meg hvis du bruker den 8)
Custom 20th Century Fox
Ms Chanandeler Bong?
"Anything one man can imagine
other men can make real."
- Jules Verne
ja nå var jeg heldig 8) ikke sant? men jeg kan noen bytte ut teksten for meg siden jeg mangler det programmet?
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Litt rip-off fra vår cheesy sak, men.
Jaja.
Rip-off? Chandler laget da denne lenge før du var en bruker av dette forumet, Bandidos-Pelle.
ill pipe for beer!
Kan hende Bandidos Pelle mente at Remi gjør en Rip-off! Men det gjorde jo egentlig Bandidos Pelle også da, når han brukte den i sin film. Så alle har vel egentlig gjort en rip-off ved å bruke den. Siden det er 20th Century Fox som har laget den.
Ah... unnskyldops:
Tenkte ikke på det. ...
Jeg har litt kort lunte nå om dagen dessverre. Det er ikke meningen å la det gå ut over dere.![]()
-Kjetilr
ill pipe for beer!
Synes vel ikke noen unnskyldning er nødvendig fra en som var med på å starte dette forumet!![]()
Hehe, mente det HenrikSolberg presiserte, kjetilr :wink:
Kan se at det kunne misforståes. :wink:
Men temaet var jo egentlig Remi som vil ha hjelp til å lage en 20th Century Fox lignende logo! Og til det vil jeg si, lag heller din egen logo som ikke er en kopi av andres. Vet det tar tid, men du blir garantert bedre fornøyd med å ha lagd noe 100% selv!!!
Selv driver jeg og lager logo til mitt amatørfilmselskap nå. Var nesten ferdig, men i går skjedde det noe med .max fila til prosjektet mitt, så det går ikke ann å åpne den! Får vel begynne på nytt igjen da! Jaja, Flytte på 500 geospheres i 3d Studio så de danner ordet nighttime tar jo ikke så lang tid! :roll:
EDIT: Og var det egentlig en grunn til å danne et helt nytt emne for dette? Du hadde jo et emne om 20th Century Fox hvor du ba om lyden fra før av!(?)! Det blir så sinnsykt mye unødvendige temaer her etter hvert!!! (etter min mening da) :twisted:
Bokmerker