Du kan ikke lagre det som en eller annen film fil vel? :? Så at vi uten after effects også kan se`?
Etter å ha sett videoen hvordan de gjorde effekten i Aviator-filmen -
http://www.aviatorvfx.com/video/480/...process_lg.mov
- prøvde jeg igang med å gjøre det samme med Adobe After Effects.
Etter forsøket mitt, ser jeg egentlig ikke forskjell på før og etter - jeg har trolig gjort noe feil under forsøket mitt på 3-strips technic color.
Jeg har lagret prosjektet og kan lastes ned her:
http://home.no/melwasul/3strips.aep
Filen kan åpnes med Adobe After Effects (trolig 6.5). Du kan se klippet ved å bytte ut alldie.avi med et annet videoklipp i Original-comp.
Var det noe jeg glemte å gjøre under forsøket siden original og 3strips-metoden ser like ut? Forventer egentlig ikke at noen skal gidde å forske på det, hehe, men kan være nyttig å lære![]()
Du kan ikke lagre det som en eller annen film fil vel? :? Så at vi uten after effects også kan se`?
ww.ustedalen.com
Men det ble ingen forskjell på før og etter. Derfor ser jeg ikke noe poeng å legge ut når man ikke ser forskjell :?Opprinnelig postet av ustedalen
Hmm, da så :?. Men hvis du ikke så noe forskjell, er det noe vits i å legge ut prosjektet da?
:?
ww.ustedalen.com
Vel - de som kunne se inni prosjektet finner kanskje feilen og forteller meg hva jeg gjorde feil?Opprinnelig postet av ustedalen
Det var derfor jeg la den ut - for å håpe på at noen kunne bruke litt (okei, kanskje mye, hehe) tid på å hjelpe meg![]()
Hehe, da så.. Da skjønner jeg deg..Opprinnelig postet av Melwasul
ww.ustedalen.com
Jeg så på prosjektet, og skjønte ikke helt feilen selv, men har du lagt på color matte på alle sammen, for det så bare ut som om du hadde lagt på alle de tre klippene oppå hverandre 2 ganger! :?
Hvor kommer forresten klippene(og mattene) fra?!
ife is just a game!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Prøvde masse forskjellige effekter for å få det til - men resultatet ble det samme.
Du kan se hver av disse comp'ene ved å klikke dem to ganger i menyen hvor vi importerer filene. Jeg lukket dem fordi det blir rotete å forstå seg på om alle er oppe samtidig.
Får bare håpe at det kommer en ordentlig tutorial snart - for den aviator er bare tull og unøyaktig
Nei, den er nok ikke tull, og unøyaktig, men jeg tror ikke adobe programmene(går ut i fra at du bruker det) har de samme effektene.Får bare håpe at det kommer en ordentlig tutorial snart - for den aviator er bare tull og unøyaktig
Jeg finner i hvert fall ingen slike filtre i mine programmer!
ife is just a game!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De skrev jo på Aviator FX-siden at de brukte Adobe After Effects.
Selv om det fins en filter som gjør det samme, kan man lage det på egen hånd (for en filter er bare av flere effekter som er puslet sammen). Filter er ikke noe magisk![]()
Bokmerker