Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 24
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    73

Standard animasjon i film

Jeg har lagd et monster i Lightwave 3d. Også har jeg et filmklipp.
    Det jeg skal er også sette monsteret inn i filmen, men den beveger seg..
    og det er litt vanskelig få til og passe akkuratt inn der det skal beveges..
    f.eks når han går forbi et tre, men så går den igjennom hvis du skjønner..
    så det jeg lurer på er om det går ann og laste opp filmklippet i bakgrunn av Lightwave, sånn så jeg ser hvor det skal passe inn og sånn...

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    73

Jeg har lagd et monster i Lightwave 3d. Også har jeg et filmklipp.
    Det jeg skal er også sette monsteret inn i filmen, men den beveger seg..
    og det er litt vanskelig få til og passe akkuratt inn der det skal beveges..
    f.eks når han går forbi et tre, men så går den igjennom hvis du skjønner..
    så det jeg lurer på er om det går ann og laste opp filmklippet i bakgrunn av Lightwave, sånn så jeg ser hvor det skal passe inn og sånn...

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    73

er det virkelig ingen som vet hvordan... eller skjønner dere ikke hva jeg mener?

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    73

er det virkelig ingen som vet hvordan... eller skjønner dere ikke hva jeg mener?

Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    518

jeg har hei jeg har nyaktig samme probleme i den anre tråden om 3d å Blender. Fårovrig skjønner eg ikje ka du mener og nei jeg har heler ikje Lightwave

Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    518

jeg har hei jeg har nyaktig samme probleme i den anre tråden om 3d å Blender. Fårovrig skjønner eg ikje ka du mener og nei jeg har heler ikje Lightwave

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    73

okei... jeg har da en figur i 3d som skal bevege seg...
    f.eks slå til en ordntlig person på et filmklipp, men jeg vet jo ikke hvor
    jeg skal la kamera på lightwave står sånn at det akkuratt passer inn så han slår der han skal.. Det er det jeg lurer på om jeg liskom kan få til en mal i bakgrunnen som jeg har pg se etter...

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    73

okei... jeg har da en figur i 3d som skal bevege seg...
    f.eks slå til en ordntlig person på et filmklipp, men jeg vet jo ikke hvor
    jeg skal la kamera på lightwave står sånn at det akkuratt passer inn så han slår der han skal.. Det er det jeg lurer på om jeg liskom kan få til en mal i bakgrunnen som jeg har pg se etter...

Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    518

det kann du heilt sikkert- heile tid'n.

bakrunns bilde, som referance er basis funktion i alle [size=24px]STORE[/size] 3D applikationer. for og kunne modelere lerfugle, characters, cars etc. ansigter osv.

i 3ds max e de bakgrund i environment, og short key er ctrl+shift+b eler bare alt+b fakktigsk huskar eg ikje helt den short key her å nå. spør ola haldor menn han er nok på feri!!!!

EDit : altså spør ham, om det, får han har lightwave!

Alternativt du kann lage et plane ,eler en box, der legges på et materiale som er avi med din ekkte video, som du dernedst kann bruke som referangse får dit månster.

Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    518

det kann du heilt sikkert- heile tid'n.

bakrunns bilde, som referance er basis funktion i alle [size=24px]STORE[/size] 3D applikationer. for og kunne modelere lerfugle, characters, cars etc. ansigter osv.

i 3ds max e de bakgrund i environment, og short key er ctrl+shift+b eler bare alt+b fakktigsk huskar eg ikje helt den short key her å nå. spør ola haldor menn han er nok på feri!!!!

EDit : altså spør ham, om det, får han har lightwave!

Alternativt du kann lage et plane ,eler en box, der legges på et materiale som er avi med din ekkte video, som du dernedst kann bruke som referangse får dit månster.

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •