Viser resultater 1 til 3 av 3
    Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Standard bakrundsfargen i Cinema 4D? og farge på modellene?

hvordan setter jeg fargen på bakrundsfargen i Cinema 4D til foreks hvit? og hvordan farger jeg modellene mine?

-danke schön for all hjelp

EDIT: tror jeg kanskje fant ut av hvordan man fikk farge, på basic options ikke sant? er det mulig å få den til å gløde?

EDIT: igjen: hvordan renderer jeg filmen? jeg kan å rendere bilder men film blir noe annet. og en viktig ting til, det er vel mulig å få filmen lengre en 90 frames, med 30 som framerate blir det jo 3 sekunder med film :S
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: bakrundsfargen i Cinema 4D? og farge på modellene?

Er det ikke lettere å gå gjennom andre tutorials først? Jeg tror ikke at noen av oss bruker Cinema 4D - har ikke sett noen som gjør iallfall. Sjekk tilfeldigvis Help (og det står ofte hvordan).

Og 90 frames betyr ikke nødvendigvis 3 sekunder lang. Det kan være 90 frames i sekundet. Eller 15 frames x 6 sekunder. Tror 15 frames per sekund er standard i animasjonprogrammene.

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Standard Re: bakrundsfargen i Cinema 4D? og farge på modellene?

Sitat Opprinnelig postet av Melwasul
    Er det ikke lettere å gå gjennom andre tutorials først? Jeg tror ikke at noen av oss bruker Cinema 4D - har ikke sett noen som gjør iallfall. Sjekk tilfeldigvis Help (og det står ofte hvordan).

Og 90 frames betyr ikke nødvendigvis 3 sekunder lang. Det kan være 90 frames i sekundet. Eller 15 frames x 6 sekunder. Tror 15 frames per sekund er standard i animasjonprogrammene.
    i cinema er 30 standar, men uansett, jeg trenger flere frames, jeg trenger i så fall tutorialer, men i alt har jeg bare funnet tre fire stykker :'(
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •