Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 12
    btz
    btz er offline
    Cadet 3
    Medlem siden
    Jun 2006
    Sted
    Ålesund
    Svar
    8

Standard Beruset / Påvirket

hmm.. noen som vet hvordan jeg kan få det til å se ut som cammet er beruset / påvirket av alkohol, eller narkotiske stoffer, som pot og flein kanskje? .. da kamera vinkelen skal vær "synet" til en fyr..

takk på forhånd

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2006
    Sted
    Bergen
    Svar
    193

Kanskje ha litt langsom lukker slik at ting "henger litt igjen" når det beveger på seg. Kanskje litt syke farger også(lilla gress og sånt).
    Litt vrient å si hvordan syn man får av narkotika og sånt når jeg aldri har prøvd det selv, men det over er effekter jeg husker fra filmer hvor folk har blitt dopet.

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Lukkertid på f.eks. 1/12 (1/6 tror jeg blir for voldsomt, men du kan jo teste) er nok noe av det du er på jakt etter... I tillegg til at synet kanskje kommer å går litt, "blurer" litt opp og ned (noe lukkertid på 1/12 egentlig gjør automatisk). Kanskje og litt variasjon i farger, og ikke minst lydene... Du bør nok legge inn en del effekter på lydsiden også...
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

btz
    btz er offline
    Cadet 3
    Medlem siden
    Jun 2006
    Sted
    Ålesund
    Svar
    8

ok.. takker for svar.. skal se om jeg får testet det.. jeg har dog aldri brukt redigerings programmer eller after effects men en gang må jo være den første

hadde jo vært fint om en av dere kunne forklare hvordan jeg gjorde det med "lukkertid"

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Let etter funksjonen "shutter speed" på kamera... :P
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Akershus
    Svar
    240

Lang lukkertid, slowmotion i post, dialog på lavt volum og generelle lyder på høyere volum, alt i en veldig dyp tone. Samt litt tweaking på hue for å få litt "syke" farger.. Det tror jeg kan funke..

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Man skulle tro dert var nok å bare dope seg og så filme det. Men det funker merkelig nok ikke.

Captain
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    685

Man skulle tro dert var nok å bare dope seg og så filme det. Men det funker merkelig nok ikke.
    Da blir vel kanskje noe av problemet å trykke på "rec" knappen
    Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
    Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1

Ensign
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Oslo, Norge
    Svar
    25

Ikke at jeg doper meg, men kjenner noen som gjør og har vært med skolen til amsterdam et par ganger og det kommer jo mye ann på hva slags dop man tar. Det er ikke alltid det oppfattes tregt, men veldig kjapt.
    Husker noen av folka sa de følte som at de løp veldig fort og rett frem når de bare gikk vanlig ved siden av meg, og jeg tror de hadde spist magic mushrooms. Så du kan nok leke litt rundt med kameraet og prøve forskjellige ting

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    Randaberg ( Stavanger )
    Svar
    242

Hadde det vært jeg som skulle lage filmen, ville jeg hatt syke farger og etterslep på det jeg filmet / slow motion og rask motion blandet litt sammen, hvis du forstår? Lyden er meget viktig her vil jeg si, og det er ikke noe problem å finne ett program som gjør om lyden. Har ikke lengre SoundStorm og NVIDIA lyd, men jeg tror SoundStorm kan lastes ned ifra Nvidia.com uten at du har Nvidia lydkort..
    lltid tilgjengelig på www.steffenmedia.no =D

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •