er ikke forbudt å vite hvordan man stjeler en bil, men forbudt å gjøre de =P
men jeg kjenner ei venninne som heter britt torrent, og hu hadde epidosdene på dvd.
gleder meg til å se i morgen =D
anbefaler dette showet på det varmeste :lol:
gir et godt innblikk i hva du kan finne på med en green screen![]()
hvordan en får tak i showet er vel forbudt å si her... :?:
er ikke forbudt å vite hvordan man stjeler en bil, men forbudt å gjøre de =P
men jeg kjenner ei venninne som heter britt torrent, og hu hadde epidosdene på dvd.
gleder meg til å se i morgen =D
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Tror vel han sikter mer til det at vi som driver forumet ikke vil ha det diskutert hvordan man skaffer seg programvare på ulovlige måter. Vi skal ikke være noen distribusjonssentral for piratkopiering.
ill pipe for beer!
Ustabil-Kim: kjenner hu eg òg :lol:
kjetilr: ja, det var det eg tenkte på
hva r det showet for noe? eller? hva?? skjønner ingenting
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
du vet ka green screen er sant?
Drew Carey er en amerikansk komiker, som i det showet lager sketsjer basert på en stor green screen der de legger på animasjon, se den, så vil du forstå![]()
ja, men hvorfor begynte folk og diskutere piratkopie og stjeling av biler?? haha? hva er så danger med det???
Feks at det er i mot loven, og dersom fremgangsmåter for å bryte loven blir diskutert på denne siden, kan også innehaverne få problemer...Opprinnelig postet av Freddern
ååjaaa.. hmmm.. skjønner! har sett noen bilder av han nå.. fra det showet altså.. så fett ut da.. har greenscreen i kjellern til kompisen min.. vi planleggern Star Wars film nåå
Bare en liten apropos når det gjelder piratkopiering:
I Norge er det faktisk fult lovlig, med dagens lovverk, å laste ned film og musikk til personlig bruk. Det er derimot strengt forbudt å dele dette ut til andre igjen. Så dersom du laster ned fra en anonym FTP er det helt lov, men dersom du laster ned fra Torrent, hvor du samtidig deler ut det du laster ned, er dette ulovlig. Man har faktisk lov til å dele sine egne CDer og DVDer med nære venner og familie, men har ikke lov å legge materialet ut på anonym FTP som er åpen for resten av verden.
Så så lenge du bare laster ned og er sikker på at du ikke laster opp samtidig kan du faktisk laste ned musikk og film til eget personlig bruk.
Ms Chanandeler Bong?
"Anything one man can imagine
other men can make real."
- Jules Verne
Bokmerker