Har du hørt om Particle Illusion ??
Da BØR du sjekke dette stedet :
http://www.wondertouch.com/default.asp
Very cool !
Legger på massevis av effekter, realtime![]()
er det noen som vet hvordan man kan lage eksplosjoner (uten photoshop)
Eller er det noen som vet om et sted hvor det går an og laste ned en film av en eksplosjon?![]()
edre å ha elg i skogen enn å ha hjort i buksa
Har du hørt om Particle Illusion ??
Da BØR du sjekke dette stedet :
http://www.wondertouch.com/default.asp
Very cool !
Legger på massevis av effekter, realtime![]()
Administrator
Norsk Amatørfilmforum
Du kan også laste ned "stock footage" av eksplosjoner, flammer, røyk og gnister fra Detonation Films. Og det beste er at alt er gratis!![]()
Ms Chanandeler Bong?
"Anything one man can imagine
other men can make real."
- Jules Verne
Particle Illusion SE fulgte nylig med et eller annet datablad, og kostet meg dermed kun en drøy hundrelapp istedenfor rundt 3000 kr. for versjon 3. Og SE er selvsagt mer enn bra nok til amatørbruk.
Til Chandler: Det Jules Verne-sitatet ditt virker tvilsomt, siden fyren var fransk og ikke skrev noe som helst på engelsk. Så hvorfor ha en engelsk oversettelse av sitatet i et norsk forum? Skulle det først oversettes, kunne det vel vært til norsk.
Har jeg den på fransk er det få som skjønner den. Har jeg den på norsk mister den en del av schwungen. Oversettelser til norsk er skjelden vellykkede. Pluss at jeg bruker denne signaturen på de fleste foraene jeg er på. "Why change a winning team" ("Hvorfor forandre et vinnerlag")Til Chandler: Det Jules Verne-sitatet ditt virker tvilsomt, siden fyren var fransk og ikke skrev noe som helst på engelsk. Så hvorfor ha en engelsk oversettelse av sitatet i et norsk forum? Skulle det først oversettes, kunne det vel vært til norsk.
Men la oss ikke kommentere hverandres signaturer eller innlegg så lenge de ikke virker støtende på leserene. Hvis noen finner noe støtende er det bedre om dere sier ifra til moderatorene eller sender personen en melding istedetfor å diskutere det på foraene til sjenanse for alle andre og for selve tråden som da fort blir veldig "off topic" ("utenfor tema"). EOD (eller SPD som er den korrekte norske oversettelsen av forkortelsen)
Ms Chanandeler Bong?
"Anything one man can imagine
other men can make real."
- Jules Verne
3d Studio max 6, particle system, afterburn. There you go
hehe, sjekk datoen til emnet, Kakcoo![]()
rico
- Mellow Insanity
lol![]()
Har netopp lastet ned particleillusion... :lol:
.S
Wow, det begynner å mærme seg to år siden forrige post her.
Bokmerker