Ha teksten merket, trykk på "modify", pass på at den er merket på "text", forandre tekst......men om du aldri har brukt 3D Studio, så kan du ha et problem. Og om den er forandret til en "mesh", da er det ikke lenger en tekst, men et element.
Hei jeg har fått en 3D animasjon av "20 fox" introen av en kamerat. Det eneste jeg trenger å gjøre er å skifte teksten i logoen, men uten å lage ny tekst. Hvordan er dette mulig?
Glad for svar![]()
Ha teksten merket, trykk på "modify", pass på at den er merket på "text", forandre tekst......men om du aldri har brukt 3D Studio, så kan du ha et problem. Og om den er forandret til en "mesh", da er det ikke lenger en tekst, men et element.
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Jeg har gjort det, og den kommer opp en liten rute nederst:Opprinnelig postet av THX
Text:
20
Men texten er grå, og jeg vet ikke om jeg kan bytte den`?
Og det betyr?Opprinnelig postet av Andreas045
Nederst hvor forresten?
BERGEN
Opprinnelig postet av THX
http://bildeopplaster.sevland.org/245.png
Som du ser, men det går ikke ann å endre teksten..den er grå.
Hmm, tror problemet ligger en annen plass da, la inn de samme atributtene, men jeg kan forandre på den.
Om jeg hadde sett alt kunne jeg sikkert fixa det til deg, men da må jeg bruke templaten din.
BERGEN
Hvis du gidder hadde jeg vært evig takknemeligOpprinnelig postet av THX
Selvfølgelig kan du da også bruke denne etter egne behov :wink:
Hvis du ser oppe på modify panel øverst, i et litt stort vindu ser du at det sikker står Editable ..... betyr at du ikke her kan forandre noe mer på teksten eller type font.
:?
Den er lagd i 8'ern, jeg har 7'ern installert (grunnet flere materialer) .....Kan ikke opne den
Da må jeg finne fram 8'ern og innstallere den, men spørsmålet er om jeg finner den.
BERGEN
Hehe okeiOpprinnelig postet av THX
![]()
Bokmerker