-
Cadet 3
Exportere i Premiere
Jeg har en deadline til ikveld og sliter litt med exporteringen i Adobe Premiere. Kvaliteten blir liksom ikke noe særlig. Har vært inne og stilt på litt av hvert av exporteringsmulighetene, men jeg finner liksom ikke det optimale. Noen som har noen innstillinger til meg?
Ville vært supert!
-
Commodore
Exportere i Premiere
Er det Premiere eller Premiere Pro? Skal videoen på nett, eller importerast inn i eit DVD-authoring-program for å lage DVD?
Om det skal til DVD, bruk DV AVI, som du finn i Settings, ved File --> Export --> Movie.
Skal videoen på nett, og du har Premiere Pro, bruk Adobe Media Encoder, og anten QT med H.264-codec eller WM9. Det er ein del ferdige malar for WM9, men ingen for QT H.264.
-
Cadet 3
Exportere i Premiere
Det er Premiere Pro
Og filen skal til en dvd ja..
Har prøvd å bruke DV AVI, men det blir ikke bra nok kvalitet på resultatet. Og det var vanskelig å finne noen innstillinger til DV AVI.
-
Commodore
Exportere i Premiere
Fordi det ikkje er nokon innstillingar på DV AVI...
Det plar som oftast verte bra nok med DV AVI, men det hender det er litt problem med tekst o.l. etter kva eg har høyrd. Har du prøvd å brenne ein DVD med dei filene?
Alternativet er å bruke ukomprimert AVI. Velg Microsoft AVI frå menyen der DV AVI er, og under "Video" vel du None ved Compressor. Eventuelt bruke ein lossless codec som HuffYUV.
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker