jeg klarer det men da må kameraen du filmer med stå stille så skal personen løpe etterpå kan jeg legge legge på litt speed og litt blur effect ser ekte ut som i smallville
Hei!
Lurte på om noen hadde en teori om hvordan eg kan få dettil å se ut som om en person springer super fort..
Jeg vil ikke ta i bruk rask film,da jeg vil det skal se mer naturlig ut..
skjønner?
Noen som har en ide?
takker![]()
jeg klarer det men da må kameraen du filmer med stå stille så skal personen løpe etterpå kan jeg legge legge på litt speed og litt blur effect ser ekte ut som i smallville
kim anbefaler deg å filme veldig sakte, slik at når du spiller det av vanlig ser det ut som han løpet fort.. evt. kan du filme alt fra froskeperspektiv
jeg elsker dere.
ww.myspace.com/kruttkim
hehehehehehe... nå fikk du vel mange gode tips??? hahahaha
tja.... bluescreen og tredemølle kanskje.. ?
quot; Let´s get down to brass tacks... How much for the ape? "
-Hunter S. Thompson
Jeg mener Kenny Wang gjorde dette i en eller fler av Kaldt Blod filmene sine. Jeg tror han hadde bedt skuespilleren om å løpe på en spesiell måte. Slik at det gikk an å speede opp farten uten at det ser rart ut.
Men jeg er ikke helt sikker på dette.
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Fy faen så genialt. Han sier i første post at han IKKE vil speede opp...
Tror bakgrunnen er hovedproblemet.
Får du noen objekter, som feks en rekke trær, til å stå forholdsvis nær personen som skal springe, for så fokusere sterkt på han som springer, slik at bakgrunnen blir blurete, ville jeg tro at du nesten er i mål. Kan jo også prøve med greenscreen, og filme en bakgrunn, hvor du speeder opp DEN i stedefor personen...
eg er rar og på avataren min står det Lordulf...Dumme meg...Jeg burde skrevet Knutegutt... Dumme meg...
Bokmerker