Viser resultater 1 til 5 av 5

Tråd: Flyrute?

Cadet 1
    Medlem siden
    Jan 2007
    Svar
    3

Standard Flyrute?

HEI! Skal lage en film fra en ferie tur i vinter, og har valgt å legge til et kart som viser flyrute med røde streker for å vise hvor turen gikk. Har hørt at dette skal være mulig i programmet After effect? men har ingen anelse om hvordan. Viss noen har snøring på dette, og vil hjelpe en mann i "nød", del din kunnskap Takk på forhånd! :lol:

Lieutenant Commander Mario sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Rakkestad
    Svar
    194

Standard Flyrute?

Gå inn her www.davk.dk.

Du MÅ registrere deg. (Veldig enkelt og helt gratis) Etter det har du mulighet til å se mange tutorialer om bl.a after effect.
    Her, http://www.davk.dk/index.php?module=...splay&;ceid=46, ligger det en tutorial om å lage flyrute, Guide nr 3.

Den har hjelpa meg. Du lærer deg dansk også.
    Går bachelor i flerkameraproduksjon-teknikk, Høgskolen i Lillehammer.

Hjemmeside: http://ostbymedia.no/

Cadet 1
    Medlem siden
    Jan 2007
    Svar
    3

Standard Takk!

Setter meg ned for å sjekke ut guiden nå! Edit kommer senere! satser på det beste=)

Cadet 1
    Medlem siden
    Jan 2007
    Svar
    3

Standard Flyrute?

Det gikk kjempe bra, takker så meget for tipset. Men et spørsmål, er det nå muligheter får å laste dette opp på et videoredigeringsprogramm?. Ser at når jeg trykker save as, kan prosjektet kun lagres i .aep, noe som jeg ikke får åpnet i mit Avid Liqud programm?

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    153

Standard Flyrute?

Du må eksportere! File -> Export. Du kan også lagre hele komposisjonen til en filmfil på en annen måte. Dette gjøres på følgende måte: Composition -> Make movie
    he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •