Fra Star wars bruker man force, sånn at man flytter på ting, hvordan gjør dere dette? for dere som har gjort det, vet ikke helt hva jeg skal gjøre selv...
Fra Star wars bruker man force, sånn at man flytter på ting, hvordan gjør dere dette? for dere som har gjort det, vet ikke helt hva jeg skal gjøre selv...
Du må nok spesifisere litt mer, for det er mange måter å gjøre det på, avhengig av utstyr og programvare.
Du kan kaste en lysabel og sette det i reverse så det ser ut som han bruker force og tar den imot.
Du kan bruke 3D.
Du kan bruke blue/greenscreen.
Du kan bruke fiskesnøre.
Det er uendlig med muligheter! Bare bruk fantasien!
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Du må nok spesifisere litt mer, for det er mange måter å gjøre det på, avhengig av utstyr og programvare.
Du kan kaste en lysabel og sette det i reverse så det ser ut som han bruker force og tar den imot.
Du kan bruke 3D.
Du kan bruke blue/greenscreen.
Du kan bruke fiskesnøre.
Det er uendlig med muligheter! Bare bruk fantasien!
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
jeg pleier å bruke adobe after effects. da kan du sette inn et bilde og flytte det så det flyr eller noe... men dette er sikkert gammelt nytt da... :?
Sagspon...Ja...Eh...Det er gøy...
jeg pleier å bruke adobe after effects. da kan du sette inn et bilde og flytte det så det flyr eller noe... men dette er sikkert gammelt nytt da... :?
Sagspon...Ja...Eh...Det er gøy...
Se på effekt siden eller no, der er det en artikkel om dette.
Bokmerker