Vegas har en fin glow funksjon. Premiere har desverre bare idiotiske "alpha glow" som fungerer rimelig dårlig. Ellers har plug-in-er som Magic Bullet/Magic Bullet For Editors bra glow-effekt.
Hei! Jeg bruker premiere pro2..
Er det noen her som har en anelse hvordan man får til den effekten som er på slutten av filmen?
Link: [ame]http://youtube.com/watch?v=dTgQoDtkFuA[/ame]
Jeg mener da altså den effekten som gjør så alt gløder/lyser sterkere[/url]
Vegas har en fin glow funksjon. Premiere har desverre bare idiotiske "alpha glow" som fungerer rimelig dårlig. Ellers har plug-in-er som Magic Bullet/Magic Bullet For Editors bra glow-effekt.
Kan man ikke øke brightness og kontrast rimelig mye? Da vil alt som er hvitt lyse skikkelig opp... blir ikke helt det samme men du kan jo prøve
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
Nei, det der nytter nok ikke.
så vidt jeg veit bruker lasse premier pro (mener det stod på slutten av en av filmene hans) så da må det nok være en plug-in han bruker
Nå bruker ikke jeg Premiere, så jeg bare gjetter. Legg på fast radial blur. Jeg vil tro det fungerer.
he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term
Etter å ha sett flere kortfilmene til Lasse, er jeg rimelig sikker på at han også bruker Adobe After Effects og andre program. Men kanskje det var en plugin til Premiere-
Men du kan sikkert klare det manuelt med Premiere. Lag dobbel kopi av videoklippet og legg den oppå den andre (Videospor 2). Gjør den øverste videoen til svart/hvitt. Legg på blur på 20 kanskje. Og så, legg til Screen-key. Tror du skal få omtrent samme resultat.
Dette tror jeg er gjort i After Effects med Glow effecten der (under stylize). Istedenfor å bruke originale fargene så velger en A&;B colors eller Arbitrary Map. Da vil du få en slik hvit glow effekt. Men bruk med måteEllers er det blitt brukt diffus på hvit fargene ala slik Magic Bullet som dere fleste kjenner gjør.
Bokmerker