Takk skal du hadette kommer jeg virkelig til å ta nytte av
Må virkelig sette opp lyden å konsentrere meg for å skjønne dansken, men jeg forstår det faktisk
![]()
Vi har på www.davk.dk fået 2 nye folk til at lave videoguides til After Effect.
De har lavet 12-14 nye guides med trix og effekter som kan ses og hentes på vores hjemmeside.
Guides er på dansk, man mon ikke vores Norska brødre også kan få glæde af disse fede guides
ps. derudover er der over 120 andre videoguides til Premiere Pro, Adobe Encore DVD, Adobe Photoshop, Pinnacle , Ulead og mang mang flere
god lyst![]()
ww.davk.dk
Takk skal du hadette kommer jeg virkelig til å ta nytte av
Må virkelig sette opp lyden å konsentrere meg for å skjønne dansken, men jeg forstår det faktisk
![]()
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
mjjja det ligger jo ikke så langt fra norsk
men hvis man ikke lige forstår kan man jo stadig se hvordan man gør, knapper og programmer er jo de samme![]()
ww.davk.dk
Utrolig bra, har flere ganger før prøvd å sette meg inn i After Effects, med lite hell. Kanskje dette kan være vendepunktet. Dansk skriftlig er jo nesten norsk det, mer en godt nok![]()
Muntlig dansk derimot, da sliter jeg :P
Ja det er litt vrient. Prøv å sett på et headset med litt høy lyd, da fikk jeg det til :POpprinnelig postet av bj0rn
Jeg syns seriøst AE er vanskelig. Nå har jeg sett tonn med guider og tutoruals men fortsatt så sliter jeg litt. Skjønner ikke hvordan folk klarer å sette seg inn i det uten hjelp fra andre :roll:
Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1
Bokmerker