Viser resultater 1 til 5 av 5
    MK
    MK er offline
    Cadet 4
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    16

Standard Gratis videoguides til After Effect

Vi har på www.davk.dk fået 2 nye folk til at lave videoguides til After Effect.
    De har lavet 12-14 nye guides med trix og effekter som kan ses og hentes på vores hjemmeside.

Guides er på dansk, man mon ikke vores Norska brødre også kan få glæde af disse fede guides

ps. derudover er der over 120 andre videoguides til Premiere Pro, Adobe Encore DVD, Adobe Photoshop, Pinnacle , Ulead og mang mang flere

god lyst
    ww.davk.dk

Captain
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    685

Takk skal du ha dette kommer jeg virkelig til å ta nytte av Må virkelig sette opp lyden å konsentrere meg for å skjønne dansken, men jeg forstår det faktisk
    Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
    Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1

MK
    MK er offline
    Cadet 4
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    16

mjjja det ligger jo ikke så langt fra norsk

men hvis man ikke lige forstår kan man jo stadig se hvordan man gør, knapper og programmer er jo de samme
    ww.davk.dk

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Haugesund
    Svar
    321

Utrolig bra, har flere ganger før prøvd å sette meg inn i After Effects, med lite hell. Kanskje dette kan være vendepunktet. Dansk skriftlig er jo nesten norsk det, mer en godt nok
    Muntlig dansk derimot, da sliter jeg :P

Captain
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    685

Sitat Opprinnelig postet av bj0rn
    Utrolig bra, har flere ganger før prøvd å sette meg inn i After Effects, med lite hell. Kanskje dette kan være vendepunktet. Dansk skriftlig er jo nesten norsk det, mer en godt nok
    Muntlig dansk derimot, da sliter jeg :P
    Ja det er litt vrient. Prøv å sett på et headset med litt høy lyd, da fikk jeg det til :P

Jeg syns seriøst AE er vanskelig. Nå har jeg sett tonn med guider og tutoruals men fortsatt så sliter jeg litt. Skjønner ikke hvordan folk klarer å sette seg inn i det uten hjelp fra andre :roll:
    Panasonic AG-DVX102BE - Røde NTG-2
    Manfrotto 503 videohode og Manfrotto 755B stativ - Avid Liquid 7.1

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •