hehe.. man må da ik ha grønn da.. man kan ha blå eller rød alt.. mn man ska helst ha blå eller grønn fordi d skiller sg litt ut fra de vanelige fargene...
driver å maler et rom i grønt, da det gikk opp for meg at hei, rommet er jo en greenscreen(yess, to fluer i ett smekk).bare sånn noe å ha i bakhodet neste gang dere skal male et rom å lurer på hvilken farge det skal ha.
etter run through the jungle
hehe.. man må da ik ha grønn da.. man kan ha blå eller rød alt.. mn man ska helst ha blå eller grønn fordi d skiller sg litt ut fra de vanelige fargene...
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
hehe jada jeg vet jo detmen jeg tenkte bare på alle som snakker om hvor mye en duk koster og om å bygge osv. så istedenfor å bruke ekstra masse penger på det, så kan du male et rom i enten blå eller grønn å få en fin g/b.screen pluss et rom med en fin farge. selv om du må flytte litt på møbler og sånn.
etter run through the jungle
hadde jeg bare hatt et romm å male så...
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Heisann.
Dette har vært diskutert noen ganger før. Et lite søk med søkefunksjonen på forumet kan nok gi deg en del gode svar, Andy.
Cheers!
-Kjetil (tilbake fra Skottland)
ill pipe for beer!
Bokmerker