Bra Remi!
Likte "Kake" bildet best!
vel, ble litt inspirert av ustedalen til å prøve meg litt mere i photoshop, fordi som lurer lager jeg de fleste bakrundsbildene selv...
denne synes jeg var kul da, har kombinert ae med ps i denne her.
denne var ganske kul da, synes jeg, morsom å lage vertfallsynes den gjennspeilingen ble veldig artig.
motionbluret med ett snev av SKY!
ble ikke helt fornøyd, men men, synes da resultatet ble bra jeg:-)
de fleste ble laget igår da,
hva synes dere? more coming up later...
-Remi
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Bra Remi!
Likte "Kake" bildet best!
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Grrr... finn dere et grafisk design forum.
fodi bilder abselutt ikke har noe med film å gjøre?
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Må til dels være enig med Kyrre... Det har så klart en sammenheng, i teknikker osv, men det beste hadde vel vært om enn heller "øvet på disse teknikkene" med stillbilder, og hvis en senere brukte teknikken til å lage noe med levende bilder så kan en heller vise frem de...
Det eneste vettuge du kan få ut av denne tråden Remi er tilbakemelding på designmessige ting ved bildene, og det har ikke så veldig mye med video og film produksjon å gjøre!
Alternativet måtte selvsagt være å opprette en "grafisk design" kategori på forumet, men det vil jo automatisk falle utenfor sidens tema som jo er amatørfilm!
Både Ustedalen og Remi har lagd noen kule logoer, men det jeg lurer på;
Hvordan vil dette se ut i en film??
Jeg, og sikkert mange andre her inne, driter en lang dag i hva slags ubrukelige signaturbilder og andre logoer folk klarer å pumpe ut. Skal det være introen/logoen til "firmaet" ditt, så bør det vel være i levende bilder. Stillbildelogoer har ytterst lite med film å gjøre. Hvis stillbildelogoene kan gjøres om til et lite filmklipp hvor logoen faktisk "lever", så blir det automatisk mer interessant for meg, og kanskje andre, samt mer filmrelatert. Jeg er enig med Kyrre, Photoshopdesignet logoer burde være på Grafisk Design forum, ol. Jeg vil se Siosphere Studios lyse opp skjermen og skyte ut navnet sitt, samtidig som det ligger en sykt fet lyd bak. Eller hvis du får Remi til å lyse opp bak skyene som blåser fort forbi skjermen, samtidig som en gudelig vindlyd river hardt i høytalerene. Jeg minnes Remi postet slike filmrelaterte introer for en stund tilbake, kunne du ikke postet disse logoene i samme tråd?
Jeg tror vi sier oss ferdig med denne diskusjonen...
*Stenges*
Bokmerker