alså jeg burde jo vite dette men lider av akutt hukomelsestaphe he.
Men jeg vil tror du lager det mesten som et spøklse bare med farger. huumm er jeg på tur eller. kan du spesifisere senen litt
Hei igjen.
Kan noen si meg hvordan jeg lager hologrammer som i star wars.
Eksempel episode 5 hvor det vader kneler mens han snakker med sidius.
mil og vær glad for hver dag som går! Så skal du se hvor vondt i kjeften du får!
alså jeg burde jo vite dette men lider av akutt hukomelsestaphe he.
Men jeg vil tror du lager det mesten som et spøklse bare med farger. huumm er jeg på tur eller. kan du spesifisere senen litt
jør som meg:
[/URL]
Wainhost billig webhotel[/URL]
Det er en sånn liten prosjektor som man holder i hånda, så kommer hologrammet opp, han kontakter en bounty hunter og snakker med han. Du ser på en måte bounty huntern over den prosjektoren hvis du sjønner. Brukes samme prinsip med de jedi ghosta?
Skal filme den i morgen, hadde vært fint om du kunne kommet på det.
Da slipper vi å tenke over at vi må finne på noe annet.
Føler meg så dum som stiller så mange spørsmål, men jeg må lære mer.
mil og vær glad for hver dag som går! Så skal du se hvor vondt i kjeften du får!
en ting er jo at man kanskje kan lage alle spørsmålene i en topic? :wink: isteden for 10 som bare er om star wars? hehe![]()
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
ja enig her ass.. Any har laget liksom 4 forskjellige topic på så kort tid når han bare kan bruke samme topic? hvorfor legger du deg ut i en star wars fan film når du ikke en noen ting om åssen man lager det??
Du burde lage masse små tester osv før du begynner med et eller annet ikke bare hive deg inn i noe også spørre underveis! det begynner og bli irriterende av at det dukker opp flere topic om star wars av samme person!!!
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Bokmerker