Gjør følgende:
File
New
Color Matte
Velg hvit, eller andre ønskede farger
Så fade/dissolve mellom klippet og Color Matte
hei, idiot spørsmål på vei
hvit transition finnes det i Premier Pro? finner alt mulig annet som dip to black og sånt, men trenger noe som legger et hvit slør/filter over klippet og tilslutt blir helt hvitt.
Noen ideer? anyone?
Takkar og bukkar til alle som hjalp meg på veien til å finne igjen filmen min, jeg fant en tidlig versjon og med mye reparering tror jeg det skal gå i boks til neste søknadsfrist 15 april! Takk takk takk
Gjør følgende:
File
New
Color Matte
Velg hvit, eller andre ønskede farger
Så fade/dissolve mellom klippet og Color Matte
vil du ha et slags hvitt slør som blir sterkere og sterkere over selve klippet slik at det tilslutt blir fade to white? eller et slør som ligger med samme styrke så fade to white?
lag ett hvitt bilde i paint, lagre det som white eller noe og importer det inn i i premiere og legg det ved siden av det klippet du vil fade ut av, så fader du mellom klippet og den white-tegninga
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
hmm! REmi dt kan man jo i Premier PRO da.. hehe!
Color Mate vett
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Min oppskrift funker som fjell den.
Skal man gjøre det hvite sterkere eller svakere kan man leke seg med Brightness &; Contrast og den faden kalt Additive Dissolve.
Freddern, det heter Color Matte. Slutt med ubrukelige poster som ikke er korrekt norsk.
takkers, kom meg ikke på nett igjen for å si at jeg fant det ut 10 minutter seinere, dere hadde rett det var Color Matte jeg så etter!
Bokmerker