Nå har ikke premiere, men vil tro at den enkleste måten er å eksportere 1-3 frames der du har munningsflammen, og redigere den i photoshop eller noe liknende, da er det lett å lyse opp litt av hvert.
Hei.
Lurte på hvordan man kan få rommet til å lyset opp. Har en person som skyter våpen i et rom. Muzzleflashene er i orden, men hvordan gjør jeg det (i Adobe Premiere) når jeg skal få vegger,tak og gulv til å lyse opp idet pistolen går av?
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Nå har ikke premiere, men vil tro at den enkleste måten er å eksportere 1-3 frames der du har munningsflammen, og redigere den i photoshop eller noe liknende, da er det lett å lyse opp litt av hvert.
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Dersom du lysar opp rommet i premiere, vil dette sjå dårlig ut.. rett og slett.
Bruk heller ei lampe/lykt som blinkar idet du 'skyt' med våpenet. I mi erfraring er det dette som ser best ut. Du får då dei rette skyggane og lysstyrken (dersom du stillar inn lampa/lykta bra) :wink:
Da må jeg nok bruke resten av tida i livet mitt på å konstruere en tidsmaskin.Bruk heller ei lampe/lykt som blinkar idet du 'skyt' med våpenet. I mi erfraring er det dette som ser best ut.![]()
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Hvis du vet hva du driver med i photoshop er det ikke så vanskelig å få det til å se ekte ut, en lampe er bare unødvendig stress i mine øyne. Husk nå på at rommet ikke skal lyses opp mye...
Indiesnap Matte Box
hvis du skal lyse opp hele rommet kan du bare dele opp klippet der lyset skal være også legge på et filter som gjør det lysere
dette er i movie makerops:
ttp://www.effektsiden.moo.no/
Ja da er jeg redd du sitter fint i det.
Indiesnap Matte Box
Med AE er det en effekt som heter Glow - den kan funke til å "lyse" rommet opp. Det er også lurt å maskere rundt lyseområdet slik at ikke hele videoklippet blir for lys.
Hvordan gjør man det? :?Det er også lurt å maskere rundt lyseområdet
Dessverre snakker jeg om Adobe After Effects. Men Premiere har sikkert "Glow"-effekten, men jeg vet ikke hvordan man maskere rundt der. Ser ikke ut som Premiere har den muligheten :S
Bokmerker