hmmmm.. lurer faktisk på det selv!!!!
Hei, jeg har tidligere hørt snakk om at det er lurt å importere Premiere prosjekter til After Effects for å fargegradere, istedenfor å eksportere å miste litt kvalitet. Vel, hvordan i all verden gjør man det? For hver gang jeg prøver blir AE skjermen usedvanlig kullsvart.
Hjelp?
hmmmm.. lurer faktisk på det selv!!!!
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Har ikke Premiere nå, men jeg tror det er slik det skal foregå.
Når du importerer prosjekt-filen, skal du legge filen over til Comp 1.
Om det ikke funker kan det være at bare Effects kan importeres over til Premiere, ikke omvendt?
Jeg bare importerer premiere prosjektet som et helt vanlig filmklipp i AE. Da kommer det opp som en vanlig composition, og så kan jeg gjøre endringer!
Men finnes det en MPEG encoder til AE?
Tror nemlig ikke det er mulig å importere AE prosjekter til Premiere...
Det er akkurat det jeg har prøvd! Men da blir bare bildet svart og filmklippet en merkelig grå farge på tidslinjen. Noe jeg skal trykke/vrenge/riste på eller?
Nei... Da veit jeg ikke altså!
EDIT: Du skal ikke legge premiere prosjektet du har importert ned på timeline i AE! Du skal bare dobbeltklikke på det når det ligger i "fillisten"!
Alle sammen! Gå inn på adobe.com, og sjekk tutorials under premier pro og after effects. Der står alt dere lurer på! :wink:
ife is just a game!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg sliter litt! Har nettopp installert Premiere Pro, og får da ikke importert Premiere filer inn i After Effects... Premiere lager .prproj filer og After Effects 6.0 vil bare importere .ppj filer. Noen som har en løsning?
Bokmerker