Viser resultater 1 til 8 av 8
    tormod2992
    Guest

Standard Hypnose-effekt

Noen som har en sånn hypnose-effekt? Sirkler som går rundt.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    153

Standard Hypnose-effekt

Jeg har ingen hypnose-effekt liggende. Men After Effects har jeg liggende. Om det virkelig trengs, og jeg har nok med til, kan jeg få fikset noe til deg. Om ønsket.
    he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term

tormod2992
    Guest

Standard Hypnose-effekt

Flott om du hadde gidda det. Om det ikke er for mye bry

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    153

Standard Hypnose-effekt

Kan se ann! Kan ikke si noe sikkert. Anyway, i hvilken sammenheng skal du ha denne "hypnose-effekten" ? Hadde ikke gjort noe om du kunne vært litt mer informativ!
    he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term

tormod2992
    Guest

Standard Hypnose-effekt

Vil bare ha noe som er svart-hvitt, dekker hele bildet, går rundt i sirkler.

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,313

Standard Hypnose-effekt

Kjapp greie i Photoshop e.l. det..

Lag annenhver sorte og hvite streker - og bruk "twirl".. Så roterer du denne i redigeringsprogrammet feks.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    153

Standard Hypnose-effekt

Sitat Opprinnelig postet av tormod2992
    Vil bare ha noe som er svart-hvitt, dekker hele bildet, går rundt i sirkler.
    Jeg trodde du skulle ha en "hypnose" effekt på et klipp. Altså, at hele klippet hadde begynt å rotere, og fått den spiralen. Men nå som jeg har skjønt at du bare skal ha en twirl effekt, med hvit bakgrunn blir saken mye greiere.

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    392

Standard Hypnose-effekt

After Effects:

En annen måte er å lage flere sirkler i forskjellige størrelser og farger. Så flytter du anchor pointet litt vekk fra sentrum på alle sirklene og setter dem til å rotere. Prøv med både å rotere i samme retning og motsatt retning. Prøv kanskje å legge en liten blur på de innerste sirklene for å lage litt falsk dybde. En annen måte å lage dybde er å bruke varmere farger på de innerste sirklene og kaldere farger på de ytterste.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •