Nei, eg forstår ikkje heilt kva du meiner... For øvrig ein fordel å nemne kva program du har og kan bruke.
Hei godtfolk!
Noen som vet hvordan man får en person til å gå igjennom en tekst?
Skjønner?...Altså en person skal gå tvers igjennom en tekst.
Trenger en hel beskrivelse, helst video tutorial!
ikolai G.
Klipper/foto
Oslo tv - Nedre gate 7
Grunerløkka
Nei, eg forstår ikkje heilt kva du meiner... For øvrig ein fordel å nemne kva program du har og kan bruke.
Du beskriver dårlig - men husker å ha sett en liknende tråd i et annet forum. Du mente altså at du lager en tekst foran person, og personen går gjennom den? Du bør egentlig vise et eksempel tilfelle andre vil se hva du tenkte på
Men dette er ganske enkelt med Adobe After Effects hvis du har den. Hvis du har den, så bruk mask-verktøy til å rotoscope deg selv og halvere teksten. Hvis du ikke har dette programmet, kan jeg ikke hjelpe deg for jeg kjenner ikke til andre videomanipulasjonsprogram.
Beklager.....hvis dere ser trailer'n til friday night light så vil dere forstå bedre hva jeg mener!...
Det er altså en person som skal gå igjennom en tekst ja!
Takk
ikolai G.
Klipper/foto
Oslo tv - Nedre gate 7
Grunerløkka
Det er helt plain masking med litt feather.
Utdyp.....stikk på msn!
ikolai G.
Klipper/foto
Oslo tv - Nedre gate 7
Grunerløkka
Sitter på jobben som kan ikke ture på MSN.
Ellers syns jeg det hadde vært fint om du var litt saklig og ikke kommer med harde krav.
"Kom på msn nå, ellers skyter jeg"-fenomen er jo utrolig givende. Man får så.. Lyst til å hjelpe!
Maskingen må du gjøre på tekst-layeret. Og følge en persons bevegelse osv. når du vil vedkommede skal gå gjennom teksten. Om du ikke kan det fra før, lek og lær!
Okei, skjønner litt mer.....hmmm...
Beklager min harde na.. måte....
Skal prøve meg litt frem. Skriker hvis jeg står fast.
ikolai G.
Klipper/foto
Oslo tv - Nedre gate 7
Grunerløkka
Bokmerker