tøffe greierHar alltid hatt sansen for slike ting.. hva med å ha et slags "sikte" i midten. og fyll på med noen statusbarer.. hehe.. Og skal det feks være et nattsyn så legg på litt støy (korn)..
![]()
Dette klippet har jeg laget med Adobe Effects for moro skyld - hvor man ser i infrarød som terminator gjør.
Alle disse versjonene er QuickTime og ca 900 kb - 10 sec uten lyd
Første versjon:
http://home.no/melwasul/mov/terminator.mov
Føler selv at det mangler mer av tekster og slik (men jeg vet riktignok ikke hva eller hvordan jeg skal fylle mer effekter inn).
Gi gjerne tilbakemelding på hvordan jeg kunne gjøre det bedre (har gjort hele sjøl uten tutorial eller hjelp)
Versjon 1.281:
http://home.no/melwasul/mov/term1na2r.mov
Version 1.283.629 (last update):
http://home.no/melwasul/mov/t3rm1na2r.mov
tøffe greierHar alltid hatt sansen for slike ting.. hva med å ha et slags "sikte" i midten. og fyll på med noen statusbarer.. hehe.. Og skal det feks være et nattsyn så legg på litt støy (korn)..
![]()
tenkte jeg også på faktisk, siktet mangla.
pluss at particle illusion har en sinnsykt fet radar ting du kan legge på.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Ok, takker for bildetOpprinnelig postet av agep
Skal endre litt på klippet etter treningen
Har dessverre ikke Particle Illusion - men klarer nok å lage noe liknende med AEOpprinnelig postet av Ustabil-Kim
håper jeg
Antar dette bare er en testvideo.
Teksten bør ikke fade. Usansynlig at det skjer i Terminatorsynet. Teksten bør også være mindre. På en av sidene så burde det rulle ned masse unødvendige tall. XYZ tallene virker litt drøyt tilfeldige, vet ikke hva de er ment som. Burde legge inn et kompass.
Pistolen ser teit ut. Hvis terminator eller enemy har våpen så kan den gjerne registrere dette, men ikke med et bilde. Heller med teknisk informasjon av våpenet og eventuelt en mer "computerized" fremstilling av våpenet, eller arkivfoto som er lagret i terminatoren.
Enig - jeg har funnet et bedre bilde (et slags arkivfoto). Skal endre på etter trening. Pistolen jeg brukte var en tegning fra et eller annet sted jeg fant på google.Opprinnelig postet av dahlskebank
Ellers skal jeg gjøre forandring på tekst-greiene.
vil du at jeg skal exporte denne radaren for deg? så kan du bare loope den som du vil =)
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Har bare laget klippet for moro skyld - har ikke planlagt noe terminator-film av det, men du kan godt eksportere og hjelpe til hvis du vilOpprinnelig postet av Ustabil-Kim
Sparer litt arbeid for meg iallfall, hehe
Legg gjerne på nett, for kanskje noen andre også vil ha![]()
Det så nice ut det der.
Er det ikke termosikte Terminator har ?
et lite tips der for å få det til å se helt ekte ut, er at de ekte termiske kikkertene og siktene viser kun det som avgir varme, alt annet blekner bort.
Vanlig er med rød/grønn farge som viser varmeintesiteten, men de nye viser det i sort/hvitt, der enten hvitt eller sort er varme indikatoren.
men det blir jævli vannskjelig å fremstille om man ikke jobber frame by frame :?
her er et eksempel fra fsk sin termisk
www.home.no/pax/sophie.jpg
Action koreograf @ www.visualcombat.com
Du blander fælt med Predator.
Bokmerker