hehe, fant ikke ut at vi var inne i lightsaberen først (vi var det, ikke sant :? ). Joda, det var ganske bra gjordt det der.
Kan ingenting om 3d, så jeg skal ikke utale meg så mye.
Jeg bare rendrer i Quiktime jeg, tenker ikke over bredden osv....
En effekt jeg kom på - og fikk det tilLaget med Bryce 5 og Adobe After Effects - lydene er fra JediKnight-spillet.
http://home.no/gollom/video/inside.mov - 1,26 mb (9 sekunder)
Forresten, hvilken innstillinger bruker dere til quicktime-format? Brukte mpeg4 og loseless - størrelsen på videoen er 480x288.
hehe, fant ikke ut at vi var inne i lightsaberen først (vi var det, ikke sant :? ). Joda, det var ganske bra gjordt det der.
Kan ingenting om 3d, så jeg skal ikke utale meg så mye.
Jeg bare rendrer i Quiktime jeg, tenker ikke over bredden osv....
ww.ustedalen.com
Det var bra laget! Men de er rett som ustedalen sier, det ser ikke ut som om man er inni en lightsaber (jeg skjønnte det først da jeg så krystallen).
Jeg merket heller ingen klar overgang fra inni til utpå. Er ikke sikker på om det var meningen, men jeg mener det hadde vært mye mer tydelig.
here is no love in your violence!
kult
det er ikke mange som vet hvordan en lyssabel ser ut inni da 8O
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Jeg vet heller ikke sjøl hvordan inni ser ut - vet bare at det skal være krystall inni og brukte fantasi
Det er forståelig at ingen vet at det er lyssabel i starten (fordi jeg lot være å vise). Hvis jeg noensinne skal bruke effekten, blir det nok bedre![]()
Alle som eier en kopi av Star wars leksikonet gjør det.Opprinnelig postet av Remi
Jeg kan uploade bilde hvis noen trenger.
Vil gjerne ha - kanskje jeg kommer til å trenge det en gang. Fant bare blueprints på nett, som bare viser utsiden, ikke innsiden.Opprinnelig postet av Rad-X
Beklager dårlig kvalitet og blitzlys på siden, men jeg har ikke scanner.
Hmm, innholdet er noe annet enn jeg trodde - skal bruke bildet dersom jeg skal lage en remake engangOpprinnelig postet av Rad-X
edit: glemte å si takk, TAKK![]()
den boka der har jeg og! mye interessant i den!
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Bokmerker