Kult!
Hva har du brukt?
Var på interrail i sommer og filmet en god del! Vi reiste mellom veldig mange forskjellige byer og jeg tenkte at jeg måtte ha "et klipp i mellom" de stedene vi reiste til, for å vise hvor vi dro!
Derfor lagde jeg en liten sak til hver av "reisene".
Du kan laste ned et klipp fra en av "reisene" her: Reise
Klippet er på 1,4 MB.
Hva synes dere?
Kult!
Hva har du brukt?
ife is just a game!!!!!!!!!!!!!!!!!!
3d Studio MAX for kartet, og streken hver for seg. Deretter After Effects for å sette de sammen (noen av gangene med klipp fra hver enkelt reise med opacity 75% over) og deretter inn i premiere hvor jeg redigerte ferdig filmen!
Tøft prinsipp, men jeg likte absolutt ikke kartet, det var utrolig uoversiktlig.
Og noen av strekene så ut som om de skulle være 3d, mens andre virket som 2d.
Har faktisk planlagt noe liknende til fantasy-filmen min![]()
Dette var veldig bra lagd, men kanskje bedre om du hadde sett hele fra fugleperspektiv slik at du ser bedre hvor du reiser.
ORIOROSA - Vår kortfilmhttp://www.recmedia.no/moriorosa
Vinklingen på kartet var fin, men jeg fikk ikke helt med meg hvor dere faktisk reiste!
Hvordan får jeg forresten opp hva andre har sakt på min egen "reply"?
ife is just a game!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Slik? :wink: Du bruker quote knappen ved posten du vil quote!Opprinnelig postet av Amatør XXL
Når det gjelder klippet! Det står jo på den svarte stripen under hvor vi reiser (kanskje litt utydelig på web-versjon). Når det gjelder vinklingen så er jeg delvis enig med bjOrn! Er nok litt "flatt" perspektiv i dette klippet som gjør det vanskelig å se hvor vi reiser! Men det er jevnt over med fugleperspektiv i de andre klippene! Men det er jo ikke noe problem å se at en reiser oppover kartet og passerer Munchen, Berlin, København og til slutt kommer til Oslo, så hvis en er litt oppegående i geografi så skjønner en vel kanskje ca hvor reisen går? Når det i tillegg står under så forstår en det vel! Men skjønner kritikken og er forsåvidt enig, kunne vært gjort tydeligere!
kjempebra måte å gjøre det på, så veldig proft ut =D
men det jeg irriterte meg over var at det er ALT for mye detaljer på kartet.
ville heller brukt et kart med de stedene som er viktige for reisen på, strekene dine ble litt gjemt inn i alle navnene på kartet, men kanskje det hadde hjulpet med en annen farge på strekene? og kanskje båt/fly som lagde strekene?
bare ideer =) men uansett var den kjempebra
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Bokmerker