Viser resultater 1 til 10 av 10
    Cadet 2
    Medlem siden
    Feb 2005
    Svar
    5

Standard krigs effekter med blod

Kanskje dette høres dummt ut ,men jeg og en gjeng skal lage storminga av omaha beach(d-dagen i 2.verdenskrig). Hvis noen har sett saving private ryan. Så vet dere at vi trenger skikkelig blod sprut:P Noen tips????? :? [/u][/b][/list][/list][/code][/quote]

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard Re: krigs effekter med blod

Sitat Opprinnelig postet av Pål
    Kanskje dette høres dummt ut ,men jeg og en gjeng skal lage storminga av omaha beach(d-dagen i 2.verdenskrig). Hvis noen har sett saving private ryan. Så vet dere at vi trenger skikkelig blod sprut:P Noen tips????? :?
    Seriøst? Får vel prøve ON Topic...

Så langt jeg har sett, har jeg ikke sett realistisk digital blod i amatørfilmene. Men man kan da lage litt på lang avstand.

Men hvorfor ikke bruke spesielle effekter? Det er mye lettere og bedre.

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Kanskje dette høres dummt ut ,men jeg og en gjeng skal lage storminga av omaha beach(d-dagen i 2.verdenskrig). Hvis noen har sett saving private ryan. Så vet dere at vi trenger skikkelig blod sprut:P Noen tips????? :? [/u][/b][/list][/list][/code][/qoute]
    "[/u][/b][/list][/list][/code][/qoute]"?
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Cadet 2
    Medlem siden
    Feb 2005
    Svar
    5

[quote="Melwasul"][quote="Pål"]hvilket redigerings programm bruker du???? jeg har bare tilgang til pinnacle 9 og vegas 4. og hva er on topic.

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

offtopic er når man sier noe som ikke har med topicet å gjøre, så da vet du vel hva ontopic er :wink:
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

hvilket redigerings programm bruker du???? jeg har bare tilgang til pinnacle 9 og vegas 4. og hva er on topic.
    Kan du vennligst fjerne alle tegnene [quote] og slik før du poster- det er så forbanna irriterende å se kodene.

Bruk saft eller noe som er rødt og sprut på ordentlig - vennligst ikke bruk digital blod

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Bruk Solbær saft!
    is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Feb 2005
    Svar
    56

Det ligger en butikk i Møllergata i Oslo, like ved Youngstorget som selger "Make Up" effekter. Husker desverre ikke hva butikken heter men der vet jeg at du kan få tak i forskjellige typer blod. Mørkt og lyst. Har prøvd det selv og det er veldig realistisk, ikke noe "lekebutikken" blod i hvertfall... :wink:

Cadet 2
    Medlem siden
    Feb 2005
    Svar
    5

Sitat Opprinnelig postet av Martin B.
    Det ligger en butikk i Møllergata i Oslo, like ved Youngstorget som selger "Make Up" effekter. Husker desverre ikke hva butikken heter men der vet jeg at du kan få tak i forskjellige typer blod. Mørkt og lyst. Har prøvd det selv og det er veldig realistisk, ikke noe "lekebutikken" blod i hvertfall... :wink:
    Takk for tipset

Cadet 2
    Medlem siden
    Feb 2005
    Svar
    5

Sitat Opprinnelig postet av Martin B.
    Takk for tipset

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •