jeg tror ikke jeg er den eneste som må si at jeg ikke helt fårstår hva du mener....? :?
hei,
går det an å legge bilder oppå hverandre i Pinnacle studio 9. jeg mener sånn at bildene skinner igjennom hverandre. :?:
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
jeg tror ikke jeg er den eneste som må si at jeg ikke helt fårstår hva du mener....? :?
velg overgangen som heter dissolve,legg den mellom klippene dine i timelinen og strekk den så langt det lar seg gjøre uten at klippene "tar skade" av det..da får du en saaakte overgang hvor du kan se begge klippene i en periode..
men har en følelse på at du vil ha denne effekten konstant og da kan du bruke premiere pro, da legger du ganske enkelt bare klippene oppå hverandre og leker deg litt med opacy til du blir fornøyd..tar du opacy til 50 blir det halvt om halvt
takk takk.
jeg skal se hva jg får til!![]()
erdnis, dersom du har råd kan du jo oppgradere til Pinnacle Liquid Edition, her kan du legge inn lyd bilde track oppå hverandre så mye du vil![]()
Faktisk så er lyd, bilde track i LE akkurat samme tracket, eller som en mix![]()
MVH
Tor-Bjarne Henriksen
VH
Tor-Bjarne Henriksen
hvor mye koster det da?
Vel LE har student pakker, så avhenger det av hva du oppgraderer i fra,... ta kontakt med en distributør så får du eksakt pris(Foreslår Liquid Edition
![]()
KIKK her også
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
Bokmerker