Viser resultater 1 til 5 av 5
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    Randaberg ( Stavanger )
    Svar
    242

Standard Live Bluescreen/Greenscreen

Heisann,
    Jeg lurer på om det finnes ett program som utfører "live" bluescreen. Altså med en gang som på været. Skal nemlig ha yrkesmesse i år, og da tenkte jeg dette sikkert hadde vært fett å vise frem.
    Er det noen mulighet for dette? Jeg har Sony Vegas 7.0 og After Effects (siste tror jeg) tilgjengelig. Funker det på disse, eventuelt finnes det et bra program som gjør jobben?
    Aller helst ett som funker i ett par dager uten kode.. Helst uten noe tekst, eller reklame i.
    Planlegger å ha en bluescreen for så å vise det på en monitor hvordan det ser ut..
    lltid tilgjengelig på www.steffenmedia.no =D

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,313

Nå har jeg ikke sjekket noe på dette markedet, men dersom det finnes programvare for dette - uten hardware - koster det fryktelig masse, og er ikke å oppdrive som noen som helst demo.

After Effects og Vegas kan vel antakeligvis ikke brukes uansett til denne prosessen.

Det enkleste er en heftig hardware-sak. Ta kontakt med f.eks. Video 4 eller VideoUtstyr Norge, så kan de nok hjelpe deg med saken.

Cadet 3
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    6

Ultra 2 kan være et alternativ.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Jun 2006
    Svar
    153

Har selv prøvd ut Ultra 2, og anbefales på det sterkeste - om du vil ha ting enkelt og bra. Dessverre så fungerer det ikke med "live chorma key" her. Alt materialet må inn først, så gjøres noe med. Quoter Ola Haldor, dette må gjøres ved hjelp av hardware
    he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term

Cadet 3
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    6

Jeg testet Ultra 2 hos en jeg kjenner. Live funksjonen virket veldig bra med videokamera og firewire hos han.
    Hadde det ikke vært for prisen så hadde jeg kjøpt det.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •