Herregud...
Noen som har en turtorial der jeg kan lære å lage lyssabel? Tenkte å bruke programmet adobe after fx.
Skal bruke det i en pro film... :roll:
Herregud...
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
http://ryanw.michaelfrisk.com/ryan-w/index.html Denne adressen har jeg lært meg å bruke fra en god del av de spørsmålene jeg har kommet med.
mil og vær glad for hver dag som går! Så skal du se hvor vondt i kjeften du får!
Du bør søke forumet før du spør (gjelder samme med alle andre). Det har vært tatt opp utallig ganger av andre nye brukere, og enkelte her er lute lei av lyssabel-trådene![]()
hehe...
Veit. Men det er greit å få det unna en gang for alle. Pluss det er ikke noe negativt med litt aktivitet på forumet :P
Greit med litt aktivitet ja...men det blir unødvendig med over 50 poster med samme spørsmål da, eller hva :roll:
man who casts no shadow has no soul.
1) just fucking search it!Opprinnelig postet av torerike
2) just fucking google it!
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
storebroren min viste meg en enkel måte å gjøre det på, spør erdnis. :wink:
he Lord is My Strength
"When you can't cloth in the skin of the lion, put on that of the fox" Guy Williams, Zorro.
"It's not who I am underneath, it's what I do that defines me..."
"All for one, and one for all!"
Nå er jeg lei av folk som skriver "herregud..." og sånt bare noen nevner noe som har med Star Wars å gjøre!! Westad, hvis du synes det er så drit så kan du holde deg langt vekk!Opprinnelig postet av Westad
Finn deg et anti-star wars forum og post noen slike poster der...
Når du skal være så usakelig kan du bare la være! :evil:
P.S. Det jeg viste til lillebroren min med lysabler var ikke en enkel måte! Det var også laget i studio 9 så det er ikke det den beste måten å lage det på akuratt! Bruk A:E, men det gjør du sikkert fra før! :wink:
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Omtrent halvparten av alle postene på forumet er jo om Star Wars, og nesten alle handler om "hvordan lage lysabel"!!
Da er det vel bedre at dere Star Wars fans finner dere et Star Wars forum!Finn deg et anti-star wars forum og post noen slike poster der...
Hvorfor skal jeg poste en "Herregud" kommentar der? Det stemmer jo ikke. Der finnes jo ingen grunn å poste en slik kommentar på et anti star wars forum.
Erdnis, hvis du snakker om usakligheter, kan du se på deg selv og noen av dine poster!
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Bokmerker