Amazon er vel en av verdens største på bøker, film og musikk, så der har du ikke stort å frykte. Både jeg og flere kolleger har handlet der mange ganger.
Hei jeg vet dette er galt forum men jeg fant ikke noe bedre forum.
jeg kikket litt på amazon etter bøker til maya6 og fant en fin en.
spørsmålet er. har noen bestilt eller vært borti denne siden og bestilt før.
jeg er litt skeptisk til å legge ut konto nr og sånt.
dette har jo forsåvet noe med visuelle effekter å gjøre da ha ha...
jør som meg:
[/URL]
Wainhost billig webhotel[/URL]
Amazon er vel en av verdens største på bøker, film og musikk, så der har du ikke stort å frykte. Både jeg og flere kolleger har handlet der mange ganger.
huummm ok betalte dere da med kort eller i oppkrav
jør som meg:
[/URL]
Wainhost billig webhotel[/URL]
Mastercard. Det er for øvrig alltid tryggere å handle med Mastercard enn Visa. Med Mastercard får du regningen etterpå og kan klage før du betaler hvis det er noe muffens, mens Visa jo blir trukket rett fra kontoen og da er det mye mer plunder å få tilbake pengene hvis noen har lurt deg.
Ved "falske" uttrekk over Visa er det banken som sitter med bevisbyrden. Det vil si at det er banken som må bevise at du har vært uforsiktig med kortnummeret ditt, ikke at du må bevise at du har vært forsiktig.
Dette fører til at i de fleste tilfeller dekker banken/Visa kostnadene hvor falske trekk fra kontoen har vært gjort.
Jeg har handlet mye på nettet og kan trygt anbefale å bruke Visa. Det smarteste er jo å ha en separat konto for Visakortet. Da har man full kontroll der også.![]()
-Kjetil
ill pipe for beer!
Liker kjempe godt post ordre funksjonen jeg... bestill og betal kontant eller med kort på post kontoret, særlig hvis det bare er noen små ting jeg har bestillt![]()
Men i de fleste tilfeller når man bestiller fra utenlandske nettbutikker så har man dessverre ikke muligheten for å bestille i oppkrav.
ill pipe for beer!
Bokmerker