Viser resultater 1 til 8 av 8
    Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Standard munningsflamme....

hei du

hva slags program må jeg ha for og legge til munningsflamme, skuddlyder,tekstning og tittel til filmen og legge til musikk da...

hvike program er det billigste med disse effektene på?

takk for alle svar
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

hmmmm... billigst.. for å ha munnings flammer osv må du ha 2 programme.. mn jg vet ik hvor mange penger du vil gi ut for sånt, vis jg var dg så hadde jg tatt Adobe Premier Pro for redigering musikk og alt u kan tenke dg og for munings tinga Photoshop eller After Effects..
    is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Risør
    Svar
    108

Jeg anbefaler AlamDV2, billig og bra til munningsflammer!
    ww.stg-studios.com :Stg Studios i detaljer...

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Skien
    Svar
    82

ja AlamDV2 er veldig bra til å bruke å sette på munningsflammer (litt stokkete linje). Her kan du se på filmen, stoppe den akkurat der du vil ha flamma også gjøre den større og mindre ettersom hvordan du vil ha det.

veldig bra program
    url=http://www.teit.org]Teit Productions[/url]

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    stavanger
    Svar
    176

du kan bruke alamdv2, som jeg syns fungerer fint på noen måter å dårlig på andre. men det er veldig enkelt å bruke. får rimelig "bra" resultater fort.

du kan og bruke after effects. noe jeg har prøvd, men må innrømme at jeg syns det var helt forferdelig å bruke til dette. dårlige options om hvordan den skal se ut osv. enkelt å greit helt drit. (mulig bare jeg som har en dårlig plug in, men jeg finner ingen bedre)

akkurat nå bruker jeg bare photoshop til å legge på munningsflammer. er egentlig en treig å tungvint måte å gjøre det på. pluss det er stress å se hvordan resultatet blir når du skal f eks lage til maskingevær.(hvis du gjør det på denne måten ender du sikkert opp med å bruke samme "bildene" som alamdv2 bruker)

av disse 3 metodene jeg har prøvd vil jeg anbefale alamdv2. går fort, utrolig lett, å ser ganske kult ut hvis gjort ordentlig(pluss du bør skaffe noen plug ins). eneste grunnen til at jeg ikke bruker alamdv2 lenger er fordi jeg ikke får det til å funke sammen med premiere pro(noen som vet hvordan jeg kan få det til forresten?!?).
    etter run through the jungle

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    stavanger
    Svar
    176

by the way nå snakket jeg KUN om munningsflammer
    etter run through the jungle

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard munnignflame

muzzleflames er jo overlett i premiere pro...

legger bare inn et bilde av en munningsflamme (noe man finner over alt på nettet)
    masker den inn med riktig størrelse og sånn.
    så er det bare å leke seg med motion for å legge den på riktig sted.

jeg pleier å bruke et par layers, først lenst flare, så litt blåaktig munningsflamme, og helt til slutt en munningsflamme som jeg setter ned opacity litt på.

ser utrolig bra ut synes jeg.
    kommer snart en film hvor jeg ble meget fornøyd med munningflammene på. men dere må nok vente til jeg får tilbake pcn fra mongo purken.
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    40

Kan noen liste opp noen websider eller noe med info om div. programmer som er bra til dette?
    u][-|-]SLINGBLADE PRODUCTIONS[-|-]

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •