Du tar en frame fra filmen. Slenger på en flamme i photshop, lyser opp litt rundt. Og så stapper du framen inn i filmen igjen. Så slenger du på en fet lydeffekt. And there you go. A perfectly cool muzzleflash!![]()
Hei!
Er det noen som vet om en bra guide for hvordan man lager munningsflammer til pistoler i AE?
Eller evt. noen som gidder å forklare det for meg..
Er rimelig ny...
takker![]()
Du tar en frame fra filmen. Slenger på en flamme i photshop, lyser opp litt rundt. Og så stapper du framen inn i filmen igjen. Så slenger du på en fet lydeffekt. And there you go. A perfectly cool muzzleflash!![]()
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Ok..
Takker..
Men vet du om en plass der eg kan laste ned ferdig lagde munningsflammer?
ta kontakt på pm. lagde en videoguide for photoshop på dette for et par år siden, har den liggende..
måten jeg gjorde det var å lageflammen i photoshop evd å tegne den, og gjøre diverse dilldall og effekter.
Deretter smeller jeg den inn på tidslinja, så står jeg fritt til å plassere den der jeg vil, uten å måtte ta frames fra filmen, da er du mer låst..
Kanskje du kan legge den ut her også, hvis det er noen andre som lurer.Opprinnelig postet av OlaHaldor
"Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
- Frank Capria
For det første, er det liten vits i å quote noe som står i posten over. :P
Hvis noen gidder å hoste er det ikke no problem, jeg har ikke kapasitet til det da det er en del folk innom å titter på videoklippene jeg har på serveren fra før.
Bokmerker