-
24th September 2006, 14:12
Cadet 2
Noen adobe after effects eksperter her?
Jeg er ganske fersk med After effects og trenger et tips. Jeg har laga en film som er filma med DV kamera. Det jeg ønsker først og fremst å gjøre i AE er å få bildekvaliteten til å ligne mest mulig som en "ekte film" hvis dere skjønner hva jeg mener. Har noen noen gode tips til meg hva jeg skal gjøre da?
Setter stor pris på hjelp her altså!
KickMe
-
24th September 2006, 14:17
Commodore
-
24th September 2006, 14:22
Cadet 2
tnx man!
Skal prøve ut dette!
KickMe
-
24th September 2006, 14:41
Cadet 2
Vel, har nå prøvd ut men fikk ikke helt til som beskrevet og det ferdige reusltatet ble ikke som tenkt. Noen med andre tips? mottas med stor takk!
KickMe
-
24th September 2006, 16:42
Commander
søk på film look eller movie look her på forumet så finner du mange poster som dreier seg om dette
-
24th September 2006, 19:02
-
24th September 2006, 21:29
Bevegelse, lukkertid, motion blur og sånt kan jeg ikke hjelpe med. Men angående adjustmentlayers, fargetoning, kontraster osv kan jeg hjelpe.
Bare ta en titt på den guiden som er lenket til. Du trenger ikke lese no særlig så lenge du ser hvilke verktøy som er brukt og hva resultatet ble fra originalopptaket.
Du bør justere curves så du får mer dybde i bildet, større kontraster og sånn. Skal du ha en fargetint over det hele, kan du slenge på Photo filter, det finner du litt under Curves under Color Correction.
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker