Jeg er interessert i visuelle effekter, og ønsker å bli en compositor (visual effects artist) - og senere Visual Effects Supervisor. Og kanskje en regissør tilslutt (men de fleste visual effects supervisor som blir regissør, lager som regel drittfilmer, hehe). Håper at jeg er en av dem som klarer seg fint.
Hvis du trenger hjelp til det - hjelper jeg gjerne deg (eller noen andre her på NAF). Jeg krever ikke betaling, med mindre om du/noen har tenkt å tjene på filmen.
Programmene jeg bruker nå:
- Adobe Photoshop CS2
- Adobe After Effects 7
- Adobe Premiere Pro
- 3D studio max
- Bryce 6
Mestrer de fleste programmene i Adobe-familien og Macromedia. Og kjenner til flere mindre programmer, og har ikke noe imot å bli kjent med flere.
Samme med meg. Jeg kan mye av After Effects og jeg vet ikke om det er noe jeg ikke kan med programmet. Det ser ut som man må utvikle seg mer med å bruke andre program, som feks 3D-programmer. Jeg klarer å modellere, men er elendig med lys og texture.Opprinnelig postet av OlaHaldor
Og takk for linkene - jeg må se gjennom dem når jeg er hjemme. Alt for å bli klokere
edit: hehe, jeg skal velge hva arbeidstillingen min skal hete. Neida, jeg har rettet opp nå![]()

LinkBack URL
About LinkBacks

Svar med sitat

Bokmerker