i følge TV2 har vi ikke lov å bruke TVkanalenes vignetter, da dette er ulovelig....
Men den beste måten er vel å sende en mail til de på NRK, kanskje du er heldig allikevel...
ER det noen som har NRK Nyhetene vignett trenger det noe j@vli til et prosjekt
kan noen sende meg en link
please
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
i følge TV2 har vi ikke lov å bruke TVkanalenes vignetter, da dette er ulovelig....
Men den beste måten er vel å sende en mail til de på NRK, kanskje du er heldig allikevel...
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Jeg kan spille inn en? Hvis jeg rekker over noe nyheter på NRK i mårra.
Skriv skikkelige emnetitler! *Rette på*.
NRK sine vignetter kan du vell bare ta opp fra NettTV?
lltid tilgjengelig på www.steffenmedia.no =D
Nøup. Neppe. Windows Mediaplayer bruker Overlay, og det lar seg ikke captures av f.eks. Camtasia eller andre lignende programmer. Det du oppnår da er et svart felt, og only det.
Ta kontakt med Audun Sandvold - www.notevarp.com - antar det er han, eller noen andre i grafikkavdelingen som har lagd denne. Audun jobber dog ikke lenger i NRK, men gikk over til Toxic like før jul.
Uansett kan du vel lage noe selv, som du faktisk har rettigheter på å bruke, og utbrodere ved senere anledninger. ? Er ikke så vanskelig som man skal ha det til.
Lagde en moderat dårlig og rask gjort greie selv, i form av hastverk og bare to dager på meg..
- www.olahaldor.net/nff/nyhetervignett.mov
- www.olahaldor.net/nff/nyhetersluttplakat.mov
Wow, den første var fin Ola! Får ikke sett nr 2. Den kræsjer PC-en min. Hvilke(t) program(mer) har du brukt?Opprinnelig postet av OlaHaldor
Jeg har tatt opp hundrevis av timer fra NRKs Nett-TV med programmet WM Recorder.Opprinnelig postet av OlaHaldor
LightWave 3D til globen, Motion til alt det andre utenom de strekene som går langs med globen, hvor jeg har brukt After Effects med Trapcode 3D Stroke plugin.Opprinnelig postet av joakim192
Det er enkelt å ta opp nett-tv hvis du skrur av overlay. :wink:Opprinnelig postet av Rocambole
Kan legge ut oppskrift på det hvis dere vil ha?
Bokmerker