I ordentlige filmer bruker de directe overganger altså ingen overganger... det ser mest proft ut syns jeg, ser så teit ut med overgang heletia..
Noen som vet om noen proffe overganger? Ikke noe sånn nøkkelhull eller noe annet skrotengreier. Vi skal ikkje ha noe moviemaker standard asså.
Sånn som de bruker i skikkelige filmer etc.
På forhånd takk![]()
:lol:
I ordentlige filmer bruker de directe overganger altså ingen overganger... det ser mest proft ut syns jeg, ser så teit ut med overgang heletia..
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
overganger kan du vel lage selv? så passer de best til din film? ellers kan ikke jeg si mere en www.justfuckingoogleit.com desverre
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
åssen program må man ha for å lage overganger selv?
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Finnes ikke programmer, men du kan mikse selv, finnes innstillinger for dem, gjør det i Premier pro, men jaja!
Jeg brukker aldri overganger, sjeldent, bare sånn at de forsvinner sakte bor osv, Fade ller hva det kalles! hakke peil på dette språket
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
det heter fade tror jeg ja, jeg bruker heller ikke noe særlig overganger. bare når det går fra en ting til noe helt annet!
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Det er ikke noe som ser mer amatørmessig ut enn en film full av overganger, for det er stort sett kun amatører som bruker det. Men enkelte hederlige unntak finnes jo, som noen wipes i Star Wars-filmer.
Skal man lage overgang på egen måte, er Adobe EFfects nok best for du kan fritt velge hvordan du vil lage overgangen - Men overgang bør ikke brukes mer enn en gang per scene. for det kan bli forstyrrende at det blir irriterende.
Det spørs selvsagt hvordan man vil vise fram filmen![]()
jeg bruker ofet fade, eller fader da, som det kalles vertfall står det det på kameraet mitt.......Opprinnelig postet av Freddern
kan vel lage det i animation:master, det blir ikke en overgang som legges til i overgangsfolderen din altså men viss du gidder er det helt opp til deg selv;p
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Vi lager no faen ikkje noen overganger sjøl!!!! d håper eg du og forstår. Mulig du synes det er skoy å lage overganger o.l. men vi prøver faktisk å lage en film her. og døde linker vil jeg ha meg frabedt. Ikkje tidi om så elvis lever. Her i år 2005 sitter det en freak 24/7 og poster 1.klasse svar til alle som prøver å komme med seriøse spørsmål, ikkje vet jeg hvordan man lager overganger og ikkje faen om jeg skal finne det ut heller. :evil:
Forresten, takk for responsen, det varmer i hjertet når folk faktisk sitter oppe onsdagskvelden når det er champions league på tv og svarer på spørsmål. Når vi poster for å få høyest rang på et forbannade ff=film forum, da, da, da snakker vi fritids. :evil:
Uansett, takk for svar fredder'n![]()
Har stor respekt for deg remi, men når du kommer med sånne innspill tar selv erdnis affære.:PlOL
Roflmao?
Bokmerker