Viser resultater 1 til 9 av 9
    Ensign
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Oppdal
    Svar
    37

Question Redigeringsprogram

Jeg har hatt pinnacle en god stund. Og det er nesten på samme nivå som moviemaker (med andre ord: det suger).
    Jeg har tenkt til å bytte til ennten sony vegas eller after effects. Jeg lurer derfor på hvilket av de to jeg bør kjøpe.
    PS. Skal brukes til visuelle effekter som kloning av 10 stk og slik.
    Sist endret av regisoren; 20th August 2010 kl 21:52

Commander
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Bergen
    Svar
    461

Standard

Du bør ha begge. Det er det beste svaret du kommer til å få her.

Man klipper ikke i After Effects, selv om det er mulig. Samtidig er det After Effects du vil ha for visuelle effekter. Grunnen til at man ikke klipper i After Effects er at du må rendre før du spiller av det du har gjort. Men med tålmodighet kommer du lengst med After Effects,

Lieutenant Commander MadsA sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2010
    Sted
    Jar
    Svar
    284

Standard Adobe

Skaff deg After Effects, Photoshop og Premiere. Da har du alt du trenger! After effects for vfx logo titles og litt forkskjellig. Photoshop er for titles og andre ting som overlays i både After Effects og Premiere Pro.

Cadet 1
    Medlem siden
    Feb 2010
    Svar
    3

Standard

Sony Vegas kan også fikse kloning og slikt, men After Effects er vel kjent for mer avansert funksjonalitet, ja.

Ensign
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Oppdal
    Svar
    37

Standard

Så det dere sier er at jeg kommer lengst med after effects? I så fall hører jeg på dere.

Ensign
    Medlem siden
    Aug 2008
    Sted
    Oppdal
    Svar
    37

Standard

Forresten, er Action essentials 2 mer som en tilleggspakke eller er det et eget program?

Lieutenant
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Haugesund
    Svar
    126

Standard

Sitat Opprinnelig postet av regisoren Vis post
    Forresten, er Action essentials 2 mer som en tilleggspakke eller er det et eget program?
    Det er en pakke som du kjøper uten om med diverse elementer, det er ikke et program

Men jeg hadde anbefalt Adobe Premiere, Adobe After Effects og Photoshop, akkuratt som Madsa sa. pågrunn av de programmene jobber godt sammen! Du bør ikke kjøpe adobe after effects helt for seg selv, fordi after effects er bare for vfx og Motion graphics. Imens Premier er klippe program og Photoshop brukes til å lage diverse elementer. Vis du skal lage Motion graphics ville jeg anbefalt Illustrator også

Commander
    Medlem siden
    May 2008
    Sted
    Bergen
    Svar
    461

Standard

Det er en samling elementer (flammer, eksplosjoner, du vet hva det er). Som en vanlig mappe du har på PC-en, full av videoklipp. Et bibliotek, med andre ord.

Jeg tror du kommer lengst med After Effects. Du har jo Pinnacle, som jeg aldri har vært borti, men det fungerer vel til selve klippingen om du gjør alt annet i After Effects? Vil tro det er den løsningen du har mest å hente på dersom du bare kan ha ett av programmene

Cadet 4
    Medlem siden
    Aug 2010
    Svar
    10

Standard Sv: Redigeringsprogram

Sitat Opprinnelig postet av lassetvedt Vis post
    Det er en pakke som du kjøper uten om med diverse elementer, det er ikke et program

Men jeg hadde anbefalt Adobe Premiere, Adobe After Effects og Photoshop, akkuratt som Madsa sa. pågrunn av de programmene jobber godt sammen! Du bør ikke kjøpe adobe after effects helt for seg selv, fordi after effects er bare for vfx og Motion graphics. Imens Premier er klippe program og Photoshop brukes til å lage diverse elementer. Vis du skal lage Motion graphics ville jeg anbefalt Illustrator også
    Action Essentials 2 kjøpes separat, og når den er installert vil det komme en ny mappe med flere mapper inni. De mappene inkluderer alpha-filmer, så det bare er å legge dem over filmen som skal ha den effekten. Du kan velge om du vil ha 1080 eller 720p.

Lignende tråder

1. Beste redigeringsprogram?
    Av mrlee70 i forumet Programvare
    Svar: 20
    Siste tråder: 12th July 2008, 20:24
  2. Hva er et bra og enkelt redigeringsprogram?
    Av Oleh i forumet Programvare
    Svar: 14
    Siste tråder: 6th September 2007, 22:16
  3. Nytt redigeringsprogram
    Av eppis i forumet Programvare
    Svar: 10
    Siste tråder: 21st May 2007, 20:50
  4. Klipp fra DVD inn i redigeringsprogram?
    Av Mazter_Man i forumet Programvare
    Svar: 2
    Siste tråder: 7th February 2006, 21:50
  5. redigeringsprogram
    Av vokteren i forumet Programvare
    Svar: 5
    Siste tråder: 1st January 2005, 13:39

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine