Tja...filme flere scener og legge de oppå hverandre i aftereffects eller liknende?
Har ikke gjort de selv enda, så det er sikkert andre her som kan korrigere/bekrefte dette.
Hei!
Driver å redigerer litt på noen små klipp vi har filmet.
Vil da få til en effekt slik som er i senkveld`s intro.
Der det er mange Thomas og Harald`er.
Noen som vet hvordan dette lar seg gjøre ?
Tja...filme flere scener og legge de oppå hverandre i aftereffects eller liknende?
Har ikke gjort de selv enda, så det er sikkert andre her som kan korrigere/bekrefte dette.
our mama, is so ugly, that she couldn`t even turn on the radio!!!!
Crew &; boss @
- Ødegård productions
- Viol entertainment. (Viol Ent.)
jo. Ikke så dumt.
Når jeg tenker meg om,er vel det det eneste å gjøre![]()
Eller bare filme scenene på en blue/green screen, og deretter keye ut med keylight e.l i After Effects..
Om dere ikke har tilgang til en matte, kan dere jo alltids gjøre litt rotoscopingSom igjen tar lang tid.
he modern miracle of dynamic rounding, as its known...Ever since i just made up that term
Det å få mange Thomaser og Haralder er jo ikke i grunne vanskelig, det som er vanskelig er hvis du vil at de skal stå bakom hverandre e.l. - Det er der du trenger tilgang til litt mer kunnskap.
Men det å multiplisere en person er dog ikke vanskelig i teorien, men hvis man vil ha det avansert derimot.
Du kan jo alltids gjøre som de gjorde... men det er vanvittig kostbart... :P
De hadde et datastyrt kamera som gjorde nøyakti samme bevegelsen mange ganger så stilte de seg rundt i lokale, og så la de bildene oppå hverandre!
Men dette visste du vel!
Hvorfor spør du etter at du har filmet det hvis du ikke vet hvordan det skal gjøres? hehe
De har nok tenkt rimelig godt igjennom hvordan de vil ha det på Senkveld FØR de begynte med filmingen :wink:
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Bokmerker