veldig imponerende =D
men dette må da være en film med ganske mye penger?
fant ikke noe sted som sa når filmen kommer ut, og om det er kinofilm..
Sjekk ut www.whatisbroken.com hvis du vil finne ut hvor mye du kan få ut av pengene dine når du lager film. Disse gutta kan compositing. Sjekk ut traileren og web docs. Web docs er veldig bra. du får se før og etter vfx shots. Marquez explosion er utrolig imponerende.
veldig imponerende =D
men dette må da være en film med ganske mye penger?
fant ikke noe sted som sa når filmen kommer ut, og om det er kinofilm..
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Den kostet under 8.000 dollar.
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Filmen varer i 19 minutt og har over 100 visuelle effekt shots. Den kostet 8000 dollar å lage som Westad sa og er filmet med to Panasonic AGDVX100A kameraer.
blir den å kjøpe på dvd eller?
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Sykt bra laget - de kan virkelig effekter (bare et par klipp som så amatør ut, mens resten så ut som ekte film). Jeg er ganske imponert her.
Forundrer meg ikke om de får flere millioner til deres neste film
Mel, stoler på at du kan svare meg på dette:
Hvordan lagde de slike blå-grønne toner og slikt i den du finner under web-docs kallt: "anatomy of a shot"?
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Uhm, det er jeg ikke helt sikkert på. Jeg ville iallfall ha forsøkt med Channel Mixer (øke Blue-green og justere litt av andre farge) og sannsynligvis flere farge-innstillinger. Ser ut som de også brukte litt Saturation.Opprinnelig postet av MiniMan
Minner meg litt om det jeg gjorde tidligere med Channel Mixer:
http://home.no/gollom/cheatcolor/original.jpg
http://home.no/gollom/cheatcolor/channelmixer.jpg
edit: husker ikke helt hva jeg gjorde med Channel Mixer her, men mener å ha gjort noe med blå-grønn fargen
Tror det går ann å lage i Pinnacle Liquid Edition 6 sin colorcorrector, eller?Opprinnelig postet av MiniMan
Må vi kjøpe filmen, eller kan vi laste den ned?
:?
ww.ustedalen.com
Prøv Discreet Lustre. Det har sinnsykt gode fargekorrigeringsfunksjoner, og du kan animere geometrier med fargekorrigering over filmen
Bokmerker