Tenker du å animere den bloddryppinga i AE siden du er ute etter tutorials, eller filme blod?
Halla
Skal fikse en kul intro til en grøsser film jeg holder på med. Jeg har ikke mange idér til hvordan introen skal være, har prøvd meg litt fram og tilbake i PS &; AE, men blir ikke helt fornøyd med resultatet!
*drømme drømme*
Dryppende blod, mot skjerm,NoXstar Productions kommer frem, litt små kule effekter, og noe stasj og sånt
*drømme drømme*
Noen som har noen tips til meg? Linker til diverse sider med tutorials, eller noe lignende? Er åpent for alle tips og tilbakemeldinger her![]()
Tenker du å animere den bloddryppinga i AE siden du er ute etter tutorials, eller filme blod?
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
Ja, det er det jeg har tenkt [animere i AE] ! Men trenger ikke akkurat å være blod...
Tutorials? Tips?
Thx againg incanus
Var ikje akkurat det eg hadde tenkt meg, men konge anyway
Hadde mer tenkt helt clean skrift, så kommer det noen blod dråper på skjermen.. (visst noen har sett Dawn of the Dead 2004, det blod greiene der er jo genialt!)
hva hvis du lar blodet renne fra toppen av skjermen(svart bakgrunn) så masker du ut en svart tekst slik at skriften ikke er synlig før blodet renner forbi,
litt vanskelig å forklare.
høres ut som du var innpå noe kult der![]()
men forstod ikje så myeops:
Bokmerker