Hvis du har photoshop så kan du ekstremt lett lage deg en helt ok munningsflamme.
Når det kommer til lyden så kan du legge meg til på msn, så skal jeg sende deg noen lyder du helt sikkert kan bruke.
stiansve@hotmail.com
Jeg lurer på hvordan jeg kan få til at det ser ut som om det kommer skudd ut av et våpen, og så trenger jeg en lyd der det blir skutt nære.
ja, skeptisk...
Hvis du har photoshop så kan du ekstremt lett lage deg en helt ok munningsflamme.
Når det kommer til lyden så kan du legge meg til på msn, så skal jeg sende deg noen lyder du helt sikkert kan bruke.
stiansve@hotmail.com
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
du kan laste ned lyder fra www.souddogs.com
Eller kanskje til og med fra www.sounddogs.com.Opprinnelig postet av -Tommy-
Dette er ett random bilde av en ranger eller no,
men jeg laga muzzleflashen(det gule som kommer ut av guneren eller hva du skal kalle det)..
Det er photoshop jobb, kan forklare hvis den virka interessant?
ideoproduksjon.net
apropos lyder - lydklippene på sounddogs.com suger, laber kvalitet. er det ikke noe sted man kan få tak i lyd med god kvalitet (altså som ikke høres ut som er tatt opp under en telefonsamtale)?
Noen av lydene på www.findsounds.com funker bra
ww.KillerApeProductions.com
jeg bruker lyder fra cs, og andre spill. man kan sikkert lage noen egne hvis man har et gevær.
Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!
"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino
Bokmerker