Prøv å søk på google etter gratis fonter.
Eller du kan prøve denne linken:
http://www.fontfreak.com/index2.htm
Du finner helt sikkert noen scary font's der.
Noen som kan hjelpe meg med åssen jg kan lage en skummel tekst? jeg vil ik kjøpe noen plugins osv.... Jeg vil gjøre alt i Premier Pro, mn har noen et tips jg kan gjøre for å få en tekst itl å bli litt sånn skullem, lys effekter el no lignende?? :?
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Prøv å søk på google etter gratis fonter.
Eller du kan prøve denne linken:
http://www.fontfreak.com/index2.htm
Du finner helt sikkert noen scary font's der.
ww.stg-studios.com :Stg Studios i detaljer...
Det er bare å søke på FONT på www.google.com også, så finner du
masse sider med gratis fonter...
så er det bare å kikke igjennom å laste ned det en liker! :wink:
u][-|-]SLINGBLADE PRODUCTIONS[-|-]
Du bør prøve å holde deg til så enkle skrifttyper som mulig når du lager film. Dette er for ikke å lage det for vanskelig for seerne å lese teksten, serlig hvis det er noe som går fort forbi.
Det du bør gjøre er å heller velge en *enkel* skrifttype som passer til miljøet rundt den filmen du lager. Som f.eks skrifttypen de bruker i Ringenesherre er et veldig godt eksempel på det.
Når du har valgt den riktige skriften for det riktige miljøet kan du tenkte på om du vil legge på noen effekter på dette. Dette kan enkelt ordnes i Premiere Pro sitt Title verktøy eller du kan bruke Photoshop hvis du trenger enda flere verktøy. Det er bare fantasien som stopper, men selvfølgelig, skal du ha effekter med motion er Premiere noe begrenset på dette området (men ikke helt).
i premiere pro er det en font som heter chiller, den har et skrekkfilm preg over seg.. prøv den :twisted:
Men det er en ting jeg lurer på!!! Åssen får jeg åpnet fontfilene i Premier Pro??????????????????
hva mener du, problemer med fonts du har lastet ned eller fonts generelt?
fonst jeg har lastet ned
Først legger du den fonten du har lastet ned i fonts mappen
C:/windows/fonts
Så skal den være mulig å finne i premiere!
Bokmerker