sånn som på disse bildene
![]()
noen som vet åssen jeg lager sånn kule i slowmotion akkurat som i smallville jeg har after effects går det ann der?
sånn som på disse bildene
![]()
hallo noen som kan hjelpe meg? :?:
Jeg antar Melwasul kan dette, hvis han fortsatt er på forumet.
Hvis ikke tror jeg du må vente til det dukker opp noen som har peil. 3 dager uten svar betyr ikke at man må mase, det betyr bare at de som har vært der de 3 dagene ikke har peiling på nettopp det du lurer på.
ok skal ikke mase
Du kan lage det selv, men for all del ikke tro at det er lett.
Jeg fant ut en annen måte å lage bullet trails på, sett at du har et program som after effects eller vegas
Gjør man det nøye og bruker god tid på det kan det bli ganske bra, men slurver man med det ser det dritt harry ut.
1. Finn et bilde av en kule (9mm eller samme det) som er i den vinkelen du vil ha den
2. Lag trails: Åpne et paint program og mal bakgrunnen blå
3. Lag et par grove trails i grå farge og i ønsket vinkel, ikke bry deg med
blur og sånt ennå
4. Åpne Vegas eller After effects importer kulen og trailen
5. Sett på chroma keyer og fjern det blå rundt trailen og legg på en radial blur effect
6. Sett keyframe for kulen og trailen så de går sammen og lim det inn i hovedfilmen
Particle Illusion 3 har en ferdig bullettraileffekt. Den tror jeg du kan laste ned fra www.wondertouch.com. Hvis ikke så kan jeg muligens laste den opp på min server.
Men hvis du ikke har PI så gjelder det lite.
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Opprinnelig postet av Jeetkunedo
kan du lage en eksempel film så jeg kan se hvordan det blir?
Ja det kan jeg nok ordne
ok takk
Bokmerker