ingen her som har en link eller to til bilder md god oppløsning av diverse? :?
noen som vet om gratis bilder, bakgrunner objekt you name it som kan brukes til tegnefilm, southpark inspirert...?
8O :roll:
en ting til..tegneserie look av vanlige bilder, eg har spurt om det mht film før men no altså bilder, er dette lettere kanskje..å lage tegneserie look av vanlige bilder? sterke rene farger på ting osv. :lol:
ingen her som har en link eller to til bilder md god oppløsning av diverse? :?
du kan jo søke på google eller noe sånt. jeg har aldri hvert oppi det selv men synes jeg måtte skrive noe he he. hvis det er 3d bakgrunner så kan du prøve denne link der tror jeg det skal ligge noe.
jør som meg:
[/URL]
Wainhost billig webhotel[/URL]
ok, takk![]()
tegne alt sjøl er alltid beste alternativ for å unngå problem - da er du 100% selvstendig![]()
jepp, alt er best selvlaget.
men du kan jo selfølgelig jobbe etter andres bilder, ikke noe galt i det.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Har aldri vært flink til å tegne, men skal høre rundt i nabolaget om noen kan hjelpetakk for svar :!:
Ikke flink til å tegne, men lager tegnefilm likevel?Opprinnelig postet av Pacific_Leon
Hehe, men så lenge det er som south park, er det greit.
Bare vi kan se hva er hva, så går det fint
ja :lol: er vel klipping,liming og redigering eg kommer til å gjøre..men kunne ønsket eg var flink å tegne :roll:
Hei
Både Animation Master, og Poser 5 kan reendre som tegning![]()
I A:M kan du bestemme om tegningen skal være 3D eller flat (2D)
Du kan lage nen coole cartoons med A:M, anbefaler deg å kikke på AMFilms, nå er det vel endel overvekt av ANime der men du kan reendre 2d Cartoon med A:M.. ellers kan jeg anbefale POSER 5, som du ser av linken gjør de cartoon også.
Ellers har for eksempel BorisFX filter som lager alt fra malerier til 2D av film, men ksoter da også 699$, og tror du må jobbe både med filmen samt borisfx for å få det til ..
Vel håper dette hjelper litt...
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
Bokmerker